مسابقه کتابخوانی نماز در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3760184
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

مسابقه کتابخوانی نماز در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی در راستای نهادینه کردن نماز در بین خانواده‌ها در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی نماز در زنجان برگزار می‌شودسعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت نماز و خانواده در راستای فرهنگ نورانی نماز و نهادینه کردن اهمیت و جایگاه نماز در بین خانواده‌ها همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مسابقه با رویکرد حمایت از والدین در استفاده از روش‌های صحیح جهت دعوت فرزندان به نماز و پاسخ‌گویی به شبهات درنظر گرفته شده که منبع آن کتاب «خانه بهشتی» تالیف دکتر محمد داوودی است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان این مسابقه در بخش مکتوب و آنلاین برگزار خواهد شد که بخش مکتوب از 21 مهرماه آغاز شده و تا 22 آذرماه امسال ادامه دارد و بخش آنلاین هم از 15 تا 22 آذرماه امسال برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی نماز می‌توانند جهت تهیه کتاب و پرسشنامه به ستاد اقامه نماز استان و شهرستان‌ها و یا کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند و شرکت‌کنندگان در بخش الکترونیکی و دریافت فایل PDF کتاب از طریق اپلیکیشن کتاب الکترونیک فارسی «طاقچه» و نیز وب سایت www.namazportal.ir  اقدام کنند.
ناصری به اهمیت جایگاه نماز اشاره کرد و گفت: این فریضه الهی آثار و برکات فراوانی در ابعاد فردی و اجتماعی دارد و انیان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.
انتهای پیام
captcha