پیگیر عملیات اجرایی احداث بیمارستان خدابنده هستیم
کد خبر: 3764325
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

پیگیر عملیات اجرایی احداث بیمارستان خدابنده هستیم

گروه اجتماعی- وزیر بهداشت با تأکید بر تأسی از رحمت و مهربانی پیامبر(ص) در همه امور گفت: کلنگ احداث بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده به حال خود رها نمی‌شود و اجرای آن را پیگیری می‌کنیم.

پیگیر عملیات اجرایی احداث بیمارستان خدابنده هستیمبه گزارش ایکنا از زنجان، حسن قاضی‌زاده هاشمی ۲۴ آبان‌ماه در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده اظهار کرد: ماه ربیع‌الاول ماه ولادت نبی مکرم اسلام بوده و پیامبر(ص) منادی وحدت است و اگر به کلام خدا مبنی بر أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ عمل کنیم، کشور گلستان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است، بیان کرد: نباید این طور باشد که هر وقت دچار تهدیدی شدیم با یکدیگر مهربان باشیم بلکه قوای سه گانه و همه قشرها باید در همه‌ جا مهربانی را تکرار کنند.
وزیر بهداشت با توجه به محرومیت شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، در بازدیدی که از بیمارستان خدابنده داشتیم، کمبودهای‌ آن، وضع ظاهری نامناسب و مسائلی از این دست اوضاع تاسف‌باری را نشان می‌داد که تصمیم گرفتیم در حد توان مشکلات را برطرف کنیم.
این مسئول به بهبود هتلینگ، افزایش تعداد تخت‌ها و بازسازی اورژانس اشاره کرد و گفت: خیران هم در این کار مشارکت‌هایی داشتند.
هاشمی در مورد احداث بیمارستان جدید خدابنده تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در این مراسم رها نمی‌شود و همان‌طور که طراحی انجام شده، عملیات اجرایی آن نیز اجرا و پیگیری می‌شود.
انتهای پیام
captcha