تقویت فرهنگ دینی به معنای تقویت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3765832
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

تقویت فرهنگ دینی به معنای تقویت انقلاب اسلامی است

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مسئولین و متولیان فرهنگی باید بدانند که تقویت فرهنگ دینی در جامعه اسلامی به معنای تقویت انقلاب اسلامی است.

تقویت فرهنگ دینی به معنای تقویت انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری 29 آبان‌ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمن، عرصه‌ای که امروزه داعیان فرهنگ دین با آن مواجه هستند عرصه جهاد و مبارزه است.
وی بیان کرد: دشمن با آرایش جنگی منظم و مشخص، با تجهیزاتی آماده در برابر انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی صف کشیده و تا نابودی کامل آن هیچگاه از تلاش نخواهند ایستاد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن در حوزه فرهنگی برای خود چشم‌اندازی ترسیم کرده است، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در شرایط کنونی باید علاوه بر اتخاذ آرایش دفاعی و مقابله با تهاجم فرهنگی حمله فرهنگی هم داشته باشیم.
وی ادامه داد: ما نسبت به رفتارهای غرب در ظلم به اصل انسانیت معترضیم و معتقدیم برای مثال غرب در حوزه حجاب و عفاف و خانواده عملکرد خوبی ندارد. ولنگاری و بی‌حجابی دور از شخصیت والای انسانی است که در غرب مورد بی‌توجهی قرار گرفته است. همچنین خانواده به عنوان شاکله اصلی تشکیل اجتماع سالم دچار از هم گسیختگی شده است.
صفی‌یاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از بستر فرهنگی کشور، از میان مردم دیندار و هیئت‌های مذهبی با رهبری حکیم بزرگ اسلام امام خمینی (ره) تشکیل شده و با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری (مدظله) ادامه پیدا کرده است.
این مسئول یادآور شد: در چنین جامعه‌ای انتظار فعالیت فرهنگی و ترویج آموزه‌های دینی و عملیاتی کردن آنها بیشر به چشم می‌خورد. مسئولین و متولیان فرهنگی باید بدانند که تقویت فرهنگ دینی در جامعه اسلامی به معنای تقویت انقلاب اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به تبیین نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان پرداخت و افزود: استان زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه دینی و فرهنگ دارد و باید با شناخت دقیق این ظرفیت‌ها و احیانا ضعف‌ها نقشه موثر و کاربردی را طراحی کرد.
در این مراسم از فعالیت‌های حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تقدیر و حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان منصوب شد.
انتهای پیام
captcha