ارائه خدمات کمیته امداد زنجان به 91 درصد روستاها
کد خبر: 3772412
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

ارائه خدمات کمیته امداد زنجان به 91 درصد روستاها

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از انعقاد 42 تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌ها در دو سال اخیر خبر داد و گفت: خدمات کمیته امداد زنجان به بیش از 91 درصد روستاها ارائه می‌شود.

ارائه خدمات کمیته امداد زنجان به 91 درصد روستاها

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان 24 آذرماه در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: خودمراقبتی و وجدان بیدار و آگاه می‌تواند انسان را به سمت حیات  طیب هدایت کند و باید با نظارت صحیح تهدیدها به فرصت وضعف‌ها به قوت تبدیل شوند.
وی رویکرد استان در برنامه‌های کمیته امداد را چابک‌سازی، شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی  براساس تحلیل عملکردها دانست و افزود: پرهیز از تشریفات زائد، نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن، فرهنگ خودکنترلی، نظم و انضباط اداری و تقویت همکاری‌های بین بخشی و برون‌سازمانی از رویکردهای اولویت‌دار در امداد استان زنجان است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: 67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان و33 درصد آن را مردان تشکیل می‌دهند و در بیش از 91 درصد روستاهای استان خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: به همین منظور طی دو سال اخیر 42 تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان و سایر دستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های استان برای کمک به رفع مشکلات و تسریع در امر فقر زدایی منعقد شده است.
صفری تاکید کرد:عنصر اعتماد و اطمینان بالاترین کار برای کارگزاران کمیته امداد است و اگر این اعتماد تقویت شود مشارکت خیران در برنامه‌های امداد افزایش یافته و فرهنگ خیر و احسان در جامعه نهادینه می‌شود که با همین رویکرد در حال حاضر میانگین سرانه ایتام به 343 هزار و محسنین به 167هزار تومان رسیده است.
وی توجه به اسناد بالادستی را از مهمترین رویکردهای استان دانست و گفت: رسالت کمیته امداد فرهنگی است و برای بهبود مستمر بایستی آموزش‌های اثربخش جدی گرفته شود و با مدیریت و نگاه جهادی و نیز تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی در خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
انتهای پیام
captcha