تعمیر واحدهای مسکونی در روستاهای زنجان
کد خبر: 3774263
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

تعمیر واحدهای مسکونی در روستاهای زنجان

گروه اجتماعی- مدیر مؤسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان و سرپل ذهاب گفت: تعدادی منزل نیز در روستاها توسط گروه‌های جهادی تعمیر شده است.

تعمیر واحدهای مسکونی در روستاهای زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، رحمان هادی‌نژاد امروز 29 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان از سال 1380 فعالیت خود را با رویکرد فرهنگی  آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه از سال 1390 فعالیت‌های تربیتی این مؤسسه به صورت رسمی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: این مؤسسه فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی را در مراکز مختلف از جمله در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مساجد اجرایی می‌کند.
مدیر مؤسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان فعالیت‌های این موسسه را مردم‌محور خواند و گفت: فعالیت مؤسسه بیشتر به سمت مدارس هدایت شده تا با مشارکت آنان برگزار شود و از ظرفیت خیرین استفاده می‌شود.
هادی‌نژاد با اشاره به ورود مؤسسه معبر آسمانی نور از سال 1390 در فعالیت‌های جهادی عنوان کرد: تیم‌های جهادی این مؤسسه در زلزله کرمانشاه حضور یافتند و این تیم‌ها در این مناطق اقدام به انجام فعالیت‌های فرهنگی و همچنین اقدامات عمرانی و ساخت خانه کردند.
وی از ساخت پنج واحد 50 تا 70 متری با کمک خیرین و ستاد امام(ره) در مناطق زلزله‌زده آذربایجان خبر داد و گفت: همچنین هشت واحد مسکونی در سرپل ذهاب برای هشت خانواده محروم و بی‌سرپرست احداث شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان همچنین از تعمیر 6 واحد مسکونی در شهرستان زنجان خبر داد: این تعمیرات در روستاهای «دو اسب»، «کذبه» و «ینگجی» زنجان انجام شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های تربیتی مؤسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان عنوان کرد: از سال 1395 سعی شد جذابیت‌های جدیدی در مؤسسه ایجاد شود و در همین راستا باشگاه فرهنگی و ورزشی احداث شده است.
هادی‌نزاد با اشاره به فعالیت باشگاه فرهنگی و ورزشی طلایه‌داران و تجهیز این باشگاه بیان کرد: اعلام آمادگی شده تا آموزش‌های مقدماتی توسط این مؤسسه ارائه شده و هیأت اقدام به استعدادیابی کند.
این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت مؤسسه و باشگاه غیرانتفاعی است، خاطر نشان کرد:  تاکنون ریالی برای این فعالیت‌ها از دولت اخذ نشده است.
انتهای پیام
captcha