سامانه «بانک اطلاعاتی بانوان» در زنجان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3776755
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

سامانه «بانک اطلاعاتی بانوان» در زنجان راه‌اندازی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار زنجان به راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی ویژه بانوان این استان اشاره کرد و گفت: این قشر جایگاه بالایی در جامعه دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی بانوان در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان روز گذشته، 8 دی‌ماه در نشست بانوان فرهیخته استان با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات مربوط به بانوان باید منظم باشد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در حوزه امور بانوان نمی‌تواند منوط به یک جلسه باید بلکه این قشر باید به صورت مستمر و کاربردی‌تری در نشست‌ها حضور یابند و اندیشه‌های خلاق خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.
استاندار زنجان با اشاره اینکه طرح‌های ویژه‌ای برای حوزه جوانان در نظر گرفته‌ایم که به زودی اجرایی می‌شود، ادامه داد: تجلیل از مدال‌آوران، یکی از اقداماتی است که با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در رابطه با جوانان صورت خواهد گرفت.
وی به تهیه و راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی بانوان و حمایت از این قشر تأکید کرد و گفت: هنر، جایگاه والایی در جامعه دارد و باید بانوان باید از ظرفیت یکدیگر بهره‌مند شوند.
حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه توجه به نهاد خانواده موضوع بسیار مهمی است، اظهار کرد: متأسفانه امروز طلاق به یکی از معضلات مهم اجتماعی تبدیل شده است و خوشبختانه در این راستا، اجباری کردن آموزش‌های قبل از ازدواج در دستور کار قرار دارد.
استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه این استان ظرفیت بالایی برای جذب خیران دارد، افزود: باید علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت خیران، این قشر را از کمک‌های خود محروم نکنیم.
وی راه‌اندازی بازارچه بانوان را یکی از اولویت‌های مهم خواند و گفت: این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا بانوان توانمندی‌های خود را در آن عرضه کنند.
انتهای پیام
captcha