چهارمین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3776813
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

چهارمین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ چهارمین جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: چهارمین جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان دستگاه‌‎های مربوطه در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه برای برگزاری 14 عنوان برنامه پیشنهادی برای اجرا در دهه فجر مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت‌و‌گو و تبادل نظر شد.
رئیس اداره امور قرآنی اجرای باشکوه برنامه‌های قرآنی در دهه مبارک فجر را توسط دستگاه‌های مربوطه از اهداف اصلی تشکیل جلسات این کمیته برشمرد و بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، توزیع قرآن و نرم‌افزارهای قرآنی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی، حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در مدارس و اجرای برنامه، برگزاری مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی، حضور در مهمانی لاله‌ها و تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی، راهپیمایی جامعه قرآنی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم، افتتاحیه جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان در شهرکرد و بروجن، اعزام کاروانیان قرآنی به مناطق محروم، تشکیل مجمع قرآنیان با حضور فعالان و مدیران قرآنی استان و تشکیل ایستگاه قرآن بخوان جایزه بگیر در طول مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی کمیته ستاددهه فجر استان چهارمحال و بختیاری بود.
گفتنی است؛ جلسات قبلی این ستاد نیز در ماه های گذشته با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha