برگزاری جشنواره «قلم انقلابی» در زنجان
کد خبر: 3779962
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

برگزاری جشنواره «قلم انقلابی» در زنجان

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعلام فراخوان برگزاری جشنواره «قلم انقلابی» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا ۲۸ اسفندماه فرصت است.

برگزاری جشنواره «قلم انقلابی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، اولین جشنواره قلم انقلابی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و این جشنواره فرصتی ارزشمند برای هنرنمایی و ظهور استعدادهای رسانه‌ای در بخش‌ها و رشته‌های مختلف خبری است.
حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این‌باره گفت: بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌های مکتوب و مجازی از رویکردهای این جشنواره است.
وی مطالبه‌گری و عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری، تبیین مکتب فکری امام با قرائت مقام معظم رهبری، مختصات و شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی و شاخصه‌های انقلابی‌گری از نگاه مقام معظم رهبری را از محورهای این جشنواره برشمرد.
مصائبی بیان کرد: کارنامه سیاه شیطان بزرگ در ایران، اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده و انقلاب اسلامی و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت از دیگر محورهای این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش خبری – تحلیلی، مصاحبه و یادداشت ارسال کنند و هر شرکت‌کننده می‎تواند در هر بخش حداکثر ۲ اثر ارسال کند. شرکت کنندگان در هر بخش باید مستندات خود را به صورت حضوری به اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان واقع در زنجان – جاده گاوازنگ- مجتمع ادارات- جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران- اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، واحد روابط عمومی ارائه کنند.
این مسئول ادامه داد: آثار باید از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۷ تا تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۷ در یکی از نشریات مکتوب یا مجازی به انتشار برسد. آثار باید در نسخه و با معرفی نامه مدیر مسئول رسانه انجام شود و آثار دیجیتالی باید با وضوح تصویر ۳۰۰ dpi و فرمت jpeg ارسال شوند و حجم هر اثر نباید از ۵ مگابایت بیشتر باشد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ است، تصریح کرد: انتخاب و داوری آثار ۱۵ لغایت ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ انجام و اختتامیه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha