بدهی راهیان نور زنجان از سال گذشته پرداخت نشده است
کد خبر: 3780655
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

بدهی راهیان نور زنجان از سال گذشته پرداخت نشده است

گروه سیاست و اقتصاد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان به بدهی 480 میلیون تومانی به راهیان نور اشاره کرد و گفت: با وجود تصویب پرداخت این بدهی‌ها توسط استانداری، هنوز این امر محقق نشده است.

بدهی راهیان نور زنجان از سال گذشته پرداخت نشده استبه گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی 22 دی‌ماه در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان اظهار کرد: در سال گذشته پرداخت بدهی 480 میلیون تومانی راهیان نور توسط استانداری زنجان به تصویب رسیده بود که متاسفانه تاکنون این بدهی پرداخت نشده ‌است.
وی یادآور شد: تامین و تهیه فیلم مستند با همکاری از صدا و سیما، تامین روحانی از اداره‌کل تبلیغات اسلامی و تکمیل و تجهیز ۴ مهمانسرا جهت اسکان زائران در اردوگاه جنوب کشور از جمله مهمترین برنامه‌های ستاد راهیان نور طی سال‌جاری به‌شمار می‌آید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: در طول سال همواره جلسات مختلفی با محوریت موضوع راهیان‌نور در استان برگزار می‌شود که متاسفانه طی دوسال اخیر رضایت چندانی در این بخش در استان حاصل نشده‌ است در حالی که هدف آن ایجاد شرایط بهتر برای اعزام افراد است.
در ادامه این جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: آنچه امروز جامعه ما نیاز دارد معرفی شهدا و فرهنگ ناب ایثار و شهادت است تا روحیه جهادی در اقشار جامعه که عنصر مهم توسعه کشور به‌شمار می‌روند، افزایش یابد.
علیرضا فیروزفر از آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با ستاد راهیان نور خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان جهت برگزاری برنامه‌های راهیان نور در خدمت این ستاد خواهد بود.
انتهای پیام
captcha