معطل بودجه دولتی برای انجام فعالیت‌های قرآنی نباشیم
کد خبر: 3782079
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

معطل بودجه دولتی برای انجام فعالیت‌های قرآنی نباشیم

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت و ضرورت انجام فعالیت‌های قرآنی گفت: برای انجام فعالیت‌های قرآنی نباید معطل بودجه‌های دولتی باشیم.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به کاهش بودجه قرآنی سال 98 و ضرورت انجام فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا کمبود بودجه بخش‌های قرآنی را با استفاده از ظرفیت خیران قرآنی جبران کنیم.
وی افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه در بخش قرآنی دارای ظرفیت‌های عظیمی در زمینه خیرین است و باید از این ظرفیت در مسیر توسعه فعالیت‌های قرآنی و اشاعه این فرهنگ بهره گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مزیت‌های استفاده از ظرفیت خیرین قرآنی زمینه‌سازی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های فعال قرآنی باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و داشته‌های خود برای پیوند مردم با قرآن و معنویات به میدان وارد شوند.
وی به موضوع بودجه در بخش فرهنگ و قرآن نیز اشاره و تأکید کرد: برای ترویج مسئله فرهنگ قرآنی نباید انتظار بودجه‌های دولتی را بکشیم.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: بهانه نبود بودجه نباید عامل توقف برنامه‌های قرآنی در کشور باشد چراکه برنامه دشمن دور کردن مردم از فرهنگ و سبک قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین دستاوردهای قرآنی به ویژه در استان کرمانشاه تأکید کرد و افزود: با تمام توان باید در مسیر ترویج فرهنگ انقلاب تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha