گفتمان دینی در مدارس؛ گامی در جهت تعمیق باور‌ها و اشاعه سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3782663
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

گفتمان دینی در مدارس؛ گامی در جهت تعمیق باور‌ها و اشاعه سبک زندگی اسلامی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برپایی گفتمان دینی در مدارس این استان گفت: مهم‌ترین جامعه هدف قشر جوان و نوجوان مملکت است که برای تعمیق باور‌ها و رفع شبهات با هدف اشاعه سبک زندگی اسلامی به خصوص در مدارس ‌یک موضوع بسیار حائز اهمیت است.

گفتمان دینی در مدارس؛ گامی در جهت تعمیق باور‌ها و اشاعه سبک زندگی اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاور‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به‌عنوان یک ضرورت مهم است که در این زمینه با در‌نظر گرفتن تمام جوانب به دنبال کاهش ترافیک و رفع شلوغی برای جلب رضایت هم‌استانی‌ها هستیم.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه بیش از پیش باید اندیشیده شود و با توجه به این که برنامه‌های مختلفی برای این ایام درنظر گرفته شده باید طبق یک طبق تقویم زمانی مشخص پیش‌روی شود تا تداخلی در این موارد نباشد و همانند سال‌های گذشته این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن و با خروجی قابل قبول برگزار شود.
ستوده تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی با محوریت انقلابی اولویت اساسی است که در این زمینه باید با در نظر گرفتن شرایط کنونی جامعه و معیشت مردم هزینه‌ها کاهش یاید تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای هدفمند کردن برنامه‌های تأثیرگذارنده پیش برویم.
وی با اشاره به این که گفتمان دینی در مدارس اردبیل اجرا می‌شود، بیان کرد: مهم‌ترین جامعه هدف قشر جوان و نوجوان مملکت است که در این راستا سرمایه‌گذاری برای تعمیق باور‌ها و رفع شبهات با هدف اشاعه سبک زندگی اسلامی به خصوص در مدارس استان یک موضوع بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام یافته و هماهنگی‌های لازم با مسئولان آموزش و پرورش انجام یافته که از نیمه دوم مهرماه این گفتمان‌ها به مدت یک هفته اجرا می‌شود و از محوریت‌های اصلی این گفتمان می‌توان به ضای مجازی و رسانه، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی و اقتصاد مقاومتی و نیز قیام عاشورا و محرم اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha