مشارکت ۳۰۰۰ دانش‌آموز طارمی در مرحله شهرستاتی مسابقات قرآن
کد خبر: 3783913
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

مشارکت ۳۰۰۰ دانش‌آموز طارمی در مرحله شهرستاتی مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست آموزش و پرورش طارم از مشارکت ۳ هزار دانش‌آموز طارمی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: اگر دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم با نماز و قرآن مأنوس باشند شوند، آینده کشور در مقابل بسیاری از خطرات و آسیب‌ها  بیمه خواهد شد.

مشارکت 3000 دانش‌آموز طارمی در مرحله شهرستاتی مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از زنجان، نقی صفری، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم ظهر امروز، چهارشنبه، سوم بهمن‌ماه در همایشه افتتاحیه مسابقات قرآن شهرستان طارم، اظهار کرد: بنا به احادیث و روایات فراوان از ائمه اطهار(ع) قرآن به عنوان بهار دلها و زینت‌بخش روح و روان بشریت است.
وی با تأکید بر ضرورت انس و الفت بیشتر با این کتاب آسمانی، ادامه داد: علاوه بر مطالعه مستمر قرآن و فهم عمیق آن باید با کاربرد آن در زندگی روزمره به سرمشق و سبک زندگی ما تبدیل شود.
وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی در حوزه قرآنی برگزار می‌شود، بیان کرد: از اول تا اواخر بهمن مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در 20 رشته برای دانش‌آموزان و در 4 رشته برای فرهنگیان به تفکیک جنسیت و مقاطع تحصیلی با مشارکت حداقل 3 هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و اگر آنها در کنار تحصیل علم با  نماز و قرآن مانوس باشند شوند، آینده کشور در مقابل بسیاری از خطرات و آسیب‌ها  بیمه خواهد شد.
انتهای پیام
captcha