زمینه‌های لازم برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان فراهم شود
کد خبر: 3784863
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

زمینه‌های لازم برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان فراهم شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه صائین‌قلعه با تأکید بر ارتقای بصیرت در نسل جدید گفت: باید زمینه‌های لازم برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان فراهم شود.

بسترهای لازم برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان فراهم شودبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری، امام جمعه صائین‌قلعه، شامگاه دیروز، شنبه ۶ بهمن ماه در جلسه پرسش و پاسخ و گفتمان دینی با عنوان «آثار نماز و عبادت در زندگی» که به میزبانی هنرستان امیرالمومنین(ع) صائین قلعه برگزار شد با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی، اظهار کرد: برگزاری این جلسات یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و افزایش بصیرت دینی آنها است.
وی با تاکید بر این که عوامل اجرایی و معلمان مدارس باید زمینه و بستر لازم برای پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان را فراهم کنند، اظهار کرد: معلمان می‌توانند از نقش الگویی خود برای تقویت ارزش‌های دینی به ویژه اقامه نماز در بین دانش‌آموزان استفاده و از ظرفیت مدارس برای ترویج نیکی‌ها در جامعه استفاده کنند.
این مسئول تاکید کرد: حضور معلمان و مدیران در صف‌های نماز جماعت مدارس موجب تشویق و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای اقامه نماز می‌شود.
وی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، یادآور شد: دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم نیازمند آگاهی هستند.
حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه نماز موجب محو شدن گناهان انسان می‌شود، گفت: نماز انسان را از بدی‌ها باز می‌دارد و موجب کمال انسان و نزدیکی او به خداوند متعال است.
به گزارش ایکنا، در پایان این نشست از فعالین حوزه نماز دانش‌آموزی تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha