استقبال از چهلمین سالگرد انقلاب با ۴۰ برنامه
کد خبر: 3786200
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

استقبال از چهلمین سالگرد انقلاب با ۴۰ برنامه

گروه فرهنگی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: آموزش و پرورش خرم‌دره با چهل برنامه به استقبال چهلمین بهار انقلاب خواهد رفت و احداث آموزشگاه جهاد در دهه فجر کلنگ می‌خورد.

استقبال از چهلمین سالگرد انقلاب با ۴۰ برنامهبه گزارش ایکنا، از زنجان، لعیا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره ظهر امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن در نشست خبری با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان، اظهار کرد: این مراسم به طور متمرکز و با حضور مسئولان در آموزشگاه فرزانگان شهرستان خرم‌دره نواخته خواهد شد.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی آموزشگاه جهاد خرم‌دره، مدرسه‌سازی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: کلنگ زنی این آموزشگاه از افتخارات منطقه در دهه  فجر 97 امسال است.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام، ادامه داد: افتتاح سالن صداقت روستای رحمت آباد،  برگزاری نمایشگاه در هنرستان سراج با همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کلنگ زنی سالن ورزشی مدارس عفیف و حجاب  و ... از دیگر برنامه‌های این ایام الله در مدارس شهرستان است.
این مسئول با اشاره به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: تخصیص اعتبارات مجدد برای آموزش و پرورش منطقه نویدبخش روزهای روشن در حوزه آموزش و پرورش است.
جعفری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی خود رسیده است که دستاورد‌ها و پیشرفت‌های آن در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان است.
وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم هجمه همه‌جانبه استکبار جهانی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای گرفته و هرروز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می‌شود، ادامه داد:  پیشرفت ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و بیان این دستاورد‌ها نیز در سطح جامعه موج امیدآفرینی و ایستادگی بیش‌ازپیش مردم در برابر این توطئه‌ها خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اعتلای آموزش و پرورش به عنوان نهادی بالنده و نیز اعتلای جایگاه معلم به عنوان گروه مرجع و تاثیرگذار در سرنوشت سیاسی کشور، از رهاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: چنانکه پس از پیروزی انقلاب، حضور آموزش و پرورش در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی و صحنه ‌های سرنوشت‌ ساز و دفاع از حقوق مسلم ایران در عرصه بین ‌المللی، کاملا مشهود است.
انتهای پیام 
captcha