پدر شهید طهماسبی‌فرد و مادر شهید امامی دعوت حق را لبیک گفتند
کد خبر: 3787466
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

پدر شهید طهماسبی‌فرد و مادر شهید امامی دعوت حق را لبیک گفتند

گروه اجتماعی ــ پدر شهید طهماسبی‌فرد و مادر شهید امامی به دیدار فرزندان شهیدشان شتافتند.

پدر شهید طهماسبی‌فرد و مادر شهید امامی دعوت حق را لبیک گفتندبه گزارش ایکنا از زنجان، شادروان «عباس طهماسبی‌فرد» پدر گرانقدر شهید والامقام «اکبر طهماسبی‌فرد» از شهدای استان زنجان دار فانی را وداع گفت.
لازم به ذکر است شام غریبان پدر شهید طهماسبی‌فرد روز دوشنبه 15 بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی(ع) واقع در شهرک آزادگان برگزار می‌شود.
همچنین مجلس ترحیم این پدر شهید نیز دوشنبه 15 بهمن‌ماه از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد امام علی(ع) واقع در شهرک آزادگان منعقد می‌شود.
شهید اکبر طهماسبی‌فرد فرزند مرحوم عباس طهماسبی‌فرد در نهمین روز از پاییز سال 1344 در شهر زنجان دیده به جهان گشود.
وی تا پایان مقطع ابتدایی تحصیل کرد و پس از آن در یک جوشکاری مشغول به کار شد، سپس سنت پیامبر اکرم(ص) را به جا آورد و با خانم لعیا موسوی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو پسر شد.
شهید طهماسبی‌فرد پس از گذشت چندسال از آغاز جنگ تحمیلی تصمیم به دفاع از میهن گرفت و از طریق یگان اعزامی سپاه وارد مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
این شهید والامقام سرانجام پس از رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیار در عرصه نبرد حق علیه باطل در 11 آبان ماه سال 1364 در منطقه عملیاتی هور بر اثر اصابت تیر به پا و سینه شهد گوارای وصال را نوشید و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر این شهید راه مجاهدت و ایثار در مزار پایین شهدای زنجان به خاک سپرده شد.
مرحوم «سید صدیقه قاسمی»، مادر شهید والامقام «عبدالعلی امامی» بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
مجلس ختم مادر شهید امامی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه از ساعت 11 الی 14 در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در روستای سرچم سفلی برگزار می‌شود.
شهید عبدالعلی امامی فرزند فضلعلی در سال 1340 در یکی از روستاهای زنجان به نام سرچم سفلی دیده به جهان گشود، وی تا پایان مقطع ابتدایی تحصیل کرد و سپس برای کمک به معشیت خانواده به کشاورزی مشغول شد.
با آغاز جنگ تحمیلی به خدمت سربازی اعزام و پس از سپری کردن آموزش‌های مقدماتی از طریق لشکر 16 زرهی راهی منطقه جنوب کشور شد.
این شهید والامقام پس از نزدیک به 18 ماه حضور در جبهه و مبارزه با دشمن متجاوز در تنگه چزابه 10 فروردین‌ماه سال 1361 بر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر شهید عبدالعلی امامی پس از تشییع در زادگاهش روستای سرچم سفلی به خاک سپرده شده است.
انتهای پیام/
captcha