اعلام ویژه برنامه‌های فجر فاطمی در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج
کد خبر: 3787619
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

اعلام ویژه برنامه‌های فجر فاطمی در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج

گروه فرهنگی ــ مدیر اجرایی امامزاده محمد(ع) کرج از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سوگواره یاس نبوی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) خبر داد.

اعلام ویژه برنامه های فجر فاطمی در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج

علیرضا وفایی، مدیر اجرایی امامزاده محمد(ع) کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با فجر فاطمی محیطی تلفیقی از شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر فاطمی را خواهیم داشت و بر همین اساس، پنج شنبه ۱۸ بهمن محفل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در ساعت ۱۰ صبح و مراسم ویژه فجر فاطمی، مهمانی لاله‌ها و 40 سالگی انقلاب از ساعت ۱۶الی ۱۸ در آستان مقدس این امامزاده برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این مراسم، 19 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام «مهدی انصاری» برگزار خواهد شد.
این مسئول همچنین از برگزاری مراسم روز شهادت دختر نبی‌اکرم سخن به میان آورد و افزود: قرائت خطبه فدکیه و مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام آقاجانی و با نوای سیدامیر حسینی، همایش رهروان فاطمی با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق و مراسم شام غریبان بعد از نماز مغرب و عشا از جمله این برنامه‌هاست.
وفایی ابراز کرد: سخنرانی بین صلاتین توسط ائمه جماعات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) و دستاوردهای انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و حرم مطهر توسط خادمین آستان، فعالیت خیمه معرفت در ایام فجر فاطمی با حضور کارشناسان و مبلغین اعزامی، پخش طنین الله اکبر ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۱ بهمن از جمله ویژه برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در ایام الله دهه فجر است.
انتهای پیام

captcha