دشمن قصد مخدوش کردن مشروعیت سیاسی ایران را دارد/ باور جوانان را تقویت کنیم
کد خبر: 3793953
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

دشمن قصد مخدوش کردن مشروعیت سیاسی ایران را دارد/ باور جوانان را تقویت کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید ایمان، اعتقاد و باور خود و جوانان را در نبرد فرهنگی بالا ببریم، دشمنان که می‌خواهند مشروعیت سیاسی ایران را از بین ببرند، بدانند جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار سیاسی قرارد دارد.

دشمن قصد مخدوش کردن مشروعیت سیاسی ایران را دارد/ باید باور جوانان را تقویت کنیمبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی 8 اسفندماه در مراسم گرامی‌داشت روز بسیج جامعه پزشکی که در سالن همایش روزبه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی نبرد تمام‌عیار بین جبهه انقلاب و استکبار جاری است. تلاش دشمنان ضربه زدن به انقلاب بوده و این در حالی است که امروز ابهت آمریکا در جهان شکسته است.
وی تصریح کرد: استکبار در جنگ نظامی دو روز بعد از پیروزی انقلاب با پشتبانی از صدام جنگ تحمیلی را آغار کرد و امروز نیز در منطقه خاورمیانه با حضور در سوریه، افغانستان و عراق با شکست مواجه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه امروز قدرت دفاعی ایران قابل مقایسه با دیروز نیست، بیان کرد: استکبار در جبهه امنیتی از بدو پیروزی انقلاب وارد عمل شده و بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند. همچنین همه توان خود را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار بردند که باز شکست خوردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در جبهه فرهنگی با همه ابزارهایی که در اختیار دارند برای از بین بردن روحیه جهادی، انقلابی و بسیجی تلاش می‌کنند و در برخی نقاط نیز آسیب وارد کرده‌اند اما باز نتوانستند روحیه جهادی را از بین ببرند.
وی تاکید کرد: باید ایمان، اعتقاد و باور خود و جوانان را در این نبرد بالا ببریم. آنان که می‌خواهند مشروعیت سیاسی ایران را از بین ببرند، بدانند جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار سیاسی قرارد دارد. نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یک دغدغه بسیار مهم برای مقام معظم رهبری است که باید مراقب باشیم اگر مسئولی به جای انقلاب و اسلام به سمت آمریکا سینه سپر می‌کند، بدانید نفوذ در وی اتفاق افتاده ‌است.
کرمی تصریح کرد: در عرصه جنگ اقتصادی نیز ثابت شده است که هر زمان تحریم شده‌ایم، در آن نقطه به رشد و توسعه رسیده‌ایم، دیروز که در ابتدای جنگ نیازمند سیم خاردار بودیم، امروز به ساخت و تولید موشک‌های نقطه‌زن رسیده‌ایم.
این مسئول افزود: بی‌تردید از مشکلات پیش آمده با مجاهدت مردم، دولت و با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری عبور خواهیم کرد، جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و آمریکا امروز اگر یاوه‌گویی می‌کند، به دلیل شکستی است که مقابل ایران متحمل شده‌ است؛ مردم باطل سحر دشمن هستند؛ چراکه در طول یک سال که دشمنان نظام در امر سیاه‌نمایی تلاش می‌کردند، مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بمهن، پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را دادند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های پزشکی در امر سازندگی تاثیر به‌سزایی دارند و این حرکت جامعه پزشکی در امر خدمات‌رسانی در مناطق محروم بسیار ستودنی است.
انتهای پیام
captcha