هیئت‌های مذهبی به محل صدور اسلام ناب محمدی تبدیل شوند
کد خبر: 3794143
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

هیئت‌های مذهبی به محل صدور اسلام ناب محمدی تبدیل شوند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تأکید کرد: هیئت‌های مذهبی، کانون‌ها، مساجد و محافل قرآنی را باید محل صدور آموزه‌ها و تعابیر اسلام ناب محمدی کنیم و این بدون افزایش آگاهی و ایمان میسر نخواهد بود.

هیئت‌های مذهبی به محل صدور اسلام ناب محمدی تبدیل شوندحجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: جوامع، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی نقش اصلی در مبارزه فرهنگی را ایفا می‌کنند که در این میان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نقش راهبری، سیاستگذاری و تسهیل کننده را ایفا می‌کند.
وی جوامع و تشکل‌های دینی را بزرگترین دارایی و ظرفیت حوزه‌های دینی خواند و گفت: نباید از ظرفیت‌های مردمی در اعتلای اسلام ناب محمدی غافل شد و از فعالیت‌های این حوزه حمایت می‌کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: آنچه امروزه بیشتر مورد توجه مقام معظم رهبری و فعالان حوزه دینی است احیای اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی و انگلیسی است. مردم باید اسلام حسینی را از اسلام یزیدی تشخیص دهند و برای دفاع از اسلام حسینی قیام کنند تا حسین زمانشان در قتلگاه به خون نغلتد.
وی با اشاره به اینکه تکیه بر اسلام آمرکایی و انگلیسی نتیجه‌ای جز شهادت امام زمان(عج) نخواهد داشت، بیان کرد: هیئت‌های مذهبی به‌ویژه در استان زنجان نشان داده‌اند که در بدترین شرایط پشت اسلام و انقلاب و آرمان‌ها ایستاده‌اند، همان‌طور بی‌شک غائله سیاسی و برنامه‌ریزی شده فتنه 88 را جز به برکت هیئت‌‌های مذهبی نمی‌شد تمام کرد.
صفی‌یاری با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در بدنه دینی و انقلابی جامعه گفت: هیئت‌های مذهبی، کانون‌ها، مساجد و محافل قرآنی را باید محل صدور آموزه‌ها و تعابیر اسلام ناب محمدی کنیم و این بدون افزایش آگاهی و ایمان میسر نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: سیاست‌زدگی حزبی و گروهی، بی‌تفاوتی نسبت به اتفاقات جامعه اسلامی، استفاده از نابلدان و نفوذی‌های دشمن در بدنه اصلی امور فرهنگی و دینی و غفلت از بیانات و ارائه طریق مقام معظم رهبری (مدظله عالی) از مهمترین علل سقوط نهادها و تشکل‌های دینی خواهد بود. تشکل و نهادی که در دام این آسیب‌ها گرفتار شده باشد بی‌شک قادر به ترویج اسلام ناب محمدی نخواهد بود.
انتهای پیام
captcha