بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف نیاز به تببین دارد
کد خبر: 3794329
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف نیاز به تببین دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قیدار به انتشار بیانیه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این بیانیه در ابعاد مختلف نیاز به تببین دارد، چرا که این بیانیه در واقع منشور راهبردى و یک نقشه راه دقیق و عملیاتی است که همه ابعاد آن باید مدنظر قرار گیرد.

FATF نقشه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را موثرتر می‌کندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، ظهر امروز، 10 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به انتشار بیانیه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این بیانیه در ابعاد مختلف نیاز به تببین دارد، چرا که این بیانیه در واقع منشور راهبردى و یک نقشه راه دقیق و عملیاتی است که همه ابعاد آن باید مد نظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه لوایح fatf بیش از یک ماه است که در کمیسیون‌های تخصصی مجمع در حال بررسی است، افزود: عده‌ای با فضاسازی تصنعی در صدد تصویب برجام دوم در مجمع هستند در حالی که تعهدی برای حل مشکلات نمی‌دهند.
امام جمعه قیدار به اهمیت اطلاعات مالی و اقتصادی در وضعیت جنگ اقتصادی و جلوگیری از نفوذ دشمن در مسائل داخلی کشور تأکید کرد و گفت: دادن اطلاعات به دشمن، منجر به تحقق اهداف آن‌ها با توجه به دقیق بودن اطلاعات خواهد شد.
وی یادآور شد: به نظر می‌رسد، FATF نقش تکمیل کننده براى هدفمند شدن و مؤثر شدن تحریم‌هاى آمریکا علیه کشورمان را بر عهده دارد، کما اینکه خود مسئولان امریکایی هم بر اعمال فشار به ایران برای تصویب این لوایح اعتراف کرده‌اند.
موسوی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک نقطه تاریخی و تعیین کننده ایستاده است، ادامه داد: به نظر این مجمع تاکنون با دقت نظر و منطق عمل کرده است.
وی در ادامه به دیدار رئیس‌جمهور سوریه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این دیدار پیام‌های زیادی داشته که مهم‌ترین آن پیروزی مقاومت در جنگ با تروریسم است.
امام جمعه قیدار در ادامه به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره و تصریح کرد: سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از این مناسبت‌ها است که با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو، باید مد نظر قرار گیرد.
وی آغاز هفته منابع طبیعی را یادآور شد و گفت: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی از تاکیدات دین اسلام است، کما اینکه در سوره حجر آمده است که طبیعت و هستی موزون و متعادل آفریده شده است، بر این اساس انسان اگر بصورت متعادل منابع را مدیریت نکند دچار خسران خواهد شد.
انتهای پیام
captcha