رونمایی از نرم‌افزار چندرسانه‎ای شهید هادی فضلی در همدان/ برپایی مراسم میهمانی لاله‌ها
کد خبر: 3794905
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
همزمان با روز شهید؛

رونمایی از نرم‌افزار چندرسانه‎ای شهید هادی فضلی در همدان/ برپایی مراسم میهمانی لاله‌ها

گروه فرهنگی ـ رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان عنوان کرد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهید هادی فضلی یکی از شهدای شهر همدان نیز در دست تهیه است که پیش‌بینی می‌شود همزمان با ویژه برنامه روز 22 اسفند از آن رونمایی شود.

رونمایی از سیدی چندرسانه‎ای شهید هادی فضلی در همدان/ برپایی مراسم میهمانی لاله‌هابه گزارش ایکنا از همدان، مجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان، یکشنبه، 12 اسفند ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: 22 اسفند ماه سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل در کشور تشکیل شد.
وی افزود: در سال ۱۳۸۳ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۲ اسفند به عنوان روز شهدا نامگذاری و در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید که فعالیت‌های رسمی این روز توسط بنیاد شهید باهمکاری سایر دستگاه‌ها در سال ۹۲ به اوج خود رسید.
صفدریان اضافه کرد: در سال ۹۲ تنها یک درصد از مردم از روز ۲۲ اسفند به عنوان روز شهدا اطلاع داشتند که به لطف خداوند سال گذشته این رقم به بالای ۶۰ درصد افزایش یافته است که بی‌شک امسال و سال‌های آتی این عدد افزایش خواهد داشت.
رئیس بنیاد شهید همدان اشاره‌ای به برنامه‌های روز شهدا داشت و گفت: «طرح سپاس» با محوریت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از ۲۲بهمن ماه لغایت ۲۲ اسفند در حال برگزاری است؛ این برنامه به طور ویژه در ۲۲ اسفند ماه در قالب مراسمی با عنوان بزرگداشت شهدا انجام خواهد شد، این در حالی است که این طرح به طور مستمر در طول سال نیز اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: ارسال پیامک روز شهید توسط دستگاه‌های اجرایی به جامعه هدف خود؛ استفاده از ظرفیت موسسه پیام آوران ایثار جهت روایت گری دوران دفاع مقدس و نقش مهم شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است‌.
صفدریان ابراز کرد: این مجموعه با همکاری شهرداری همدان در روز درختکاری صدور سند کاشت 40 درخت به یاد 40 شهید شهر همدان را در محل سالن ابن سینا همدان در دستور کار خود دارد.
رئیس بنیاد شهید همدان یادآور شد: این مجموعه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و سپاه انصارالحسین(ع) در نظر دارد، روز سه شنبه، 14 اسفند ماه از هزار و 100 مادر و پدر شهید شهر همدان تقدیر به عمل آورد.
وی بیان کرد: نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید هادی فضلی یکی از شهدای شهر همدن نیز در دست تهیه است که پیش بینی می‌شود همزمان با ویژه برنامه روز 22 اسفند از آن رونمایی شود.
صفدریان با بیان اینکه در روز شهید از خانواده شهدا سرکشی خواهد شد عنوان کرد: برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها با محوریت عطر افشانی مزار شهدا ساعت 7:30 روز چهار شنبه، 22 اسفند ماه در باغ بهشت همدان انجام می‌شود.
این مقام مسئول یادآور شد: نصب بنر در سطح شهر، ارسال پیامک روز شهید، اختصاص برنامه‌های تلویزیون شهری به موضوعات مرتبط با شهید و شهادت و استفاده از روحانیون و مبلغین مجرب در برنامه‌های این ایام از دیگر اقدامات این مجموعه خواهد بود.
وی از اختصاص خطبه‌های پیش از نماز جمعه 17 اسفند ماه به سخنرانی مدیر کل بنیاد شهید استان و سخنرانی ائمه جمعه مساجد جامع مریانج، جورقان و قهاوند حول محور ایثار و شهادت خبر داد.
صفدریان از برگزاری یادوار شهدای کارمند و انقلابی شهر همدان با همکاری بسیج ادارات در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 22 اسفند ماه در محل حسینیه امام(ره) خبر داد همچنین نامگذاری مسابقات ورزشی به نام شهدا و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار در این ایام خبر داد.
رئیس بنیاد شهید همدان گفت: برگزاری مسابقه انشاء دانش آموزی با عنوان «نامه ای به شهید» و تقدیر از 22 اثر برگزیده از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
انتهای پیام

 

captcha