راهیان نور؛ حافظ افتخارات کشور/ تاریخ پرافتخار کشور را فراموش نکنیم
کد خبر: 3795373
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

راهیان نور؛ حافظ افتخارات کشور/ تاریخ پرافتخار کشور را فراموش نکنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری مسئله راهیان نور حافظ افتخارات کشور است و ملت ایران نباید این مقطع تاریخی مهم را فراموش کند.

راهیان نور؛ حافظ افتخارات کشور/ تاریخ پرافتخار کشور را فراموش نکنیمبه گزارش ایکنا از زنجان، اقبال جهانبخشی، فرمانده سپاه ناحیه طارم سه‌شنبه، ۱۴ اسفندماه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان طارم، گفت: اعزام راهیان نور به مناطق جنگی از برنامه‌های جاری کشوری است که همه ساله در روزهای پایانی سال آغاز و تا 13 فروردین سال جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به مهم‌تریت اهداف راهیان نور، تصریح کرد: اعزام راهیان نور به مناطق جنگی کشور با هدف انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان انجام می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای مستمر اردوی راهیان نور به نقل از رهبری معزز تاکید کرد: مساله راهیان نور حافظ افتخارات کشور بوده و آنچه که مهم است و ملت ایران نباید این مقطع تاریخی مهم را فراموش کند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری سهمیه اختصاصی به شهرستان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته و امسال فقط دو اتوبوس خواهران و برادران از طارم اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha