۱۰۰۰ نیازمند از عواید موقوفات قیدار بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3797627
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

۱۰۰۰ نیازمند از عواید موقوفات قیدار بهره‌مند می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: در آستانه نوروز طرح دست‌های مهربانی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف کشور و به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

۱۰۰۰ نیازمند از عواید موقوفات شهر قیدار بهره‌مند می‌شوندحجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح دست‌های مهربانی یکی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه است که با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار خدمات لازم را به اقشار نیازمند ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی همه ساله در آستانه نوروز در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال نیز طبق سنوات گذشته این طرح روز شنبه ۲۶ اسفند با حضور معممی مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف کشور و مسئولان استانی در سالن سهروردی شهر قیدار برگزار خواهد شد.
جنتی تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح از محل عواید موقوفه شهر قیدار در مجموع مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کارت‌های هدیه ۲۵۰ هزار تومانی به یک هزار نیازمند اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان زنجان وجود دارد،یادآور شد: شهر قیدار دارای بیشترین موقوفه از نظر ارزش ریالی است که بیشتر مردم این شهر به نحوی از عواید موقوفه بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام
captcha