اختتامیه محافل طنین نور به یاد استاد «معینی»
کد خبر: 3798230
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

اختتامیه محافل طنین نور به یاد استاد «معینی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ ششمین محفل از سلسله محافل قرآنی طنین نور هم‌زمان با چهلمین روز درگذشت استاد فقید «سیدعبدالرضا معینی» و با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری، پنجشنبه، 23 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این محفل نورانی که با حضور محمد حسن‌دخت مشهدی، استاد و پیشکسوت قرآنی و مهدی رضایی، قاری بین‌المللی و سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی فدک الزهراء(س) برگزار شد؛ محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص چهارشنبه سوری به‌عنوان یکی از آئین‌های باستانی به‌جای مانده از نیاکان در فرهنگ ایرانی سخن گفت و تصریح کرد: متأسفانه این سنت کهن و شاد چهارشنبه سوری از حالت اصلی خود خارج شده و به رویدادی نابهنجار تبدیل شده که لازم است این آئین با همان اصالت گذشته که موجب همدلی و نوع دوستی و اتحاد میان جوامع بشری بوده است، برگزار شود.
در بخشی از این مراسم، سعید بیژنی، مدرس تخصصی قرائت قرآن، پیش از تلاوت خود دقایقی به خاطره‌گویی از مرحوم استاد معینی پرداخت و سپس آیات پایانی سوره مبارکه تحریم و آیات ابتدایی سوره مبارکه ملک را تلاوت کرد و همه حاضران در مجلس را به وجد آورد و در پایان نیز محمدجواد کاشفی، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فاطر پرداخت که مورد تشویق فراوان حاضران در مجلس قرار گرفت.
گفتنی است، محافل قرآنی طنین نور به میزبانی مؤسسه تخصصی صراط به مدیریت هاشم زاهدمقدم، مربی و مدرس قرآن و جلسه قرآن جوادالائمه(ع) به مدیریت امید رمضانی، قاری و مدرس قرآن و جلسه قرآن اهل بیت(ع) زیر نظر ابراهیم الهی برگزار می‌شود که این مراسم اختتامیه محافل قرآنی طنین نور در سال 97 بود که در پایان مراسم از قاریان و اساتید قرآنی با اعطای هدایایی تقدیر شد.

ابراهیم الهی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۷
0
0
خسته نباشید خیلی خوبه جلسات دیگر هم از این روش بدیع و وحدت آفرین شما الگو بگیرن و جلسات را مشترکا برگزار کنند. باآرزوی توفیقات بیشتر در سال جدید کوچک و خادم شما مکتبی
captcha