خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی می‌شود/تولیدکنندگان کیفیت را ارتقا دهند
کد خبر: 3799458
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی می‌شود/تولیدکنندگان کیفیت را ارتقا دهند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی و خرید کالای ایرانی موجب بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت کالاها را ارتقا دهند.

خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی می‌شود/تولیدکنندگان کیفیت را ارتقا دهندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در اولین خطبه‌های نمازجمعه امسال، با اشاره به اینکه اعتکاف از رویش‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، اظهار کرد: امسال شاهد حضور پرشور مردم در مراسم اعتکاف هستیم و خوشبختانه حضور مردم به‌ویژه جوانان در مراسم اعتکاف هر سال افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به سالروز عملیات فتح‌المبین، افزود: در این عملیات 2500 کیلومتر از خاک کشور پس گرفته شد، بیان کرد: جایگاه ایران در عرصه ایستادگی، مقاومت و دفاع ارتقا یافت و لازم به ذکر است که این عملیات به صورت مشترک بین سپاه و ارتش جمهوری اسلامی اجرایی شد که در آن چهار لشگر عراق منهدم و 15 هزار نفر اسیر و 25 هزار نفر از نیروهای دشمن کشته و مجروح شدند.
خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به سالروز ترور روحانی پایه‌گذار حماس، شیخ احمد یاسین، توسط رژیم غاصب اسرائیل در سال 2004، تصریح کرد: امروز حماس قدرتمند شده و روزگار رژیم جعلی را تیره و تار کرده است و به برکت خون شهدای مظلوم، جبهه مقاومت ادامه‌دار است.
وی با بیان اینکه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی به خاطر اینکه ایران پرچم‌دار مقاومت در غرب آسیا و دنیا است و در برابر این جنایت‌کاران ایستاده است، از توطئه‌های دشمنان است، افزود: همه خبرگزاری‌های غرب و اروپا حملات تروریستی را حمله مسلحانه عنوان می‌کنند و در حال حاضر افول قدرت استکباری غرب مانند قدرت استعماری شرق، کمونیست، محقق شده و امروز ایران اسلامی در جایگاه بالایی در جهان قرار گرفته است.
خاتمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، یادآور شد: افتتاح چهار فاز از پارس جنوبی خبر شیرینی بود که در آن اعلام شد روزانه 100 میلیون مترمکعب افزایش برداشت گاز توسط فرزندان رشید و جوان قرارگاه خاتم‌الانبیا محقق شده است و نشان از دانش بالای جوانان کشور دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان سال «رونق تولید»، عنوان کرد: این شعار در راستای اقتصاد مقاومتی بیان شد و در این بیانات به استفاده از توانایی جوانان توانمند و مومن تاکید شده است و خوشبختانه مردم به اقتصاد مقاومتی توجه کرده و در ایام نزدیک به عید کالای ایرانی خریداری کردند؛ چرا که خرید کالای خارجی موجب بیکاری کارگر ایرانی می‌شود.
امام جمعه زنجان به ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی تأکید کرد و گفت: خرید کالای ایرانی موجب بی‌نیازی از بیگانگان شده؛ همچنین باید توجه داشت که رونق تولید با مدیریت جهادی و حضور قدرتمند جوانان مومن، انقلابی، دانا و توانا محقق می‌شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری، اظهار کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، ایران مقتدر امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبه‌رو است اما با تفاوتی کاملا معنادار و اگر چالش دیروز با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی و برچیدن نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا است.
وی یادآور شد: اگر در گذشته گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خودفروخته و هواپیما و بالگرد خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملت ایران فائق آید، امروز برای مقابله سیاسی و امنیتی در برابر ایران، خود را محتاج ائتلافی بزرگ متشکل از ده‌ها دولت معاند یا مرعوب می‌داند که البته باز هم دشمنان در رویارویی با ایران شکست می‌خورند و ایران به برکت انقلاب، امروز در جایگاهی متعالی و شایسته حضور داشته و از بسیاری از گردانه‌های دشوار در مسائل اساسی عبور کرده است.
انتهای پیام
captcha