مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد
کد خبر: 3799602
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد.

به گزارش ایکنا به نقل مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعداز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: همه نیروها باید بسیج شویم تا کارهای اولیه و اورژانسی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی در صحنه حضور دارند، گفت: مدیریت دقیقی در منطقه وجود ندارد و بیشتر در توزیع امکانات با مشکل مواجه هستیم.

غیب پرور با بیان اینکه آلام مردم منطقه زیاد است، گفت: مردم توقع داشتند که یکسری اقدامات مانند تنظیم سد و لایروبی گرگانرود از قبل پیش‌بینی می‌شد.

وی بیان کرد: مردم بومی می‌گفتند که راه آهن خودش تبدیل به سدی شد که مردم انتظار داشتند این موانع برطرف می‌شد.

غیب پرور با اشاره به گستردگی حجم خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج تصمیم گرفتیم هفت استان را معین استان گلستان، پنج استان را معین مازندران و سه استان را معین خوزستان قرار دهیم.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: در مرحله نخست مهم‌ترین کار امدادرسانی است، از هفته آینده مهم‌ترین وظیفه این است که مناطق مسکونی مردم را برای زندگی آماده کنیم. در بازسازی واحدهای مسکونی که تخریب شده هم به مردم کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری امروز نخستین جلسه در سطح فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در سپاه نینوای استان گلستان تشکیل شد و مقرر شد براساس فرمان فرمانده کل قوا کار را به صورت جهشی در مناطق سیل‌زده انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha