حضور ۲۰ هزار مسافر در طرح آرامش بهاری
کد خبر: 3800083
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

حضور ۲۰ هزار مسافر در طرح آرامش بهاری

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۲۰ هزار مسافر با زیارت اماکن متبرکه این استان در طرح آرامش بهاری شرکت کردند و ۲۵ مبلغ حوزه علمیه قم نیز در این اماکن حضور یافتند.

حضور 20 هزار مسافر در طرح آرامش بهاریحجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری بیش از ۹ سال است که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ۱۲ بقعه متبرکه استان زنجان طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود، بیان کرد: در گنبد سلطانیه نیز که یکی از مکان‌های مسافرپذیر است، مبلغ اعزام شده و برنامه‌های این طرح اجرا می‌شود.
موسوی یادآور شد: در بقعه قیدار نبی(ع)، امامزاده سید ابراهیم(ع)، حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، ۳ امامزاده شهرستان ابهر، امامزاده یعقوب صائین قلعه، امامزاده محمد بن ابراهیم(ع) حاج‌سیران و امامزاده ابراهیم(ع) سجاس خیمه‌های معرفت با حضور مبلغان فعال هستند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: امسال شرایط جوی به‌گونه‌ای بود که شاید گردشگران کمتری اقدام به سفر کنند اما با این حال تا روز هفتم‌ نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر به زیارت این بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان رفتند.
این مسئول ادامه داد: در خیمه‌های معرفت جوایزی تدارک دیده شده که به کودکان زائرانی که به اماکن متبرکه مشرف و در خیمه‌ها حضور می‌یابند اهدا می‌شود و این هدایا کالاهای ایرانی هستند که به اسم استان زنجان تولید شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۲۵ مبلغ از حوزه علمیه قم در استان زنجان حضور یافتند تا در امامزادگان و بقاع متبرکه پاسخ سئوالات شرعی مردم را بدهند و فعالیت‌های فرهنگی این سازمان را اجرا کنند.
انتهای پیام
captcha