آماده‌سازی ۳ دانشگاه و ۳ ورزشگاه زنجان برای روز طبیعت
کد خبر: 3800709
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

آماده‌سازی ۳ دانشگاه و ۳ ورزشگاه زنجان برای روز طبیعت

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار زنجان گفت: با توجه به خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها، مردم از استقرار در این محل‌ها در روز طبیعت خودداری کنند. برای همین منظور ۳ دانشگاه و ۳ ورزشگاه پذیرای مردم هستند.

آماده‌سازی ۳ دانشگاه و ۳ ورزشگاه زنجان برای روز طبیعترضا عسگری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه با استمرار بارندگی‌ها احتمال خطر برای شهروندان به ویژه در رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد، مردم تحت هیچ شرایطی روز سیزده فروردین در مناطق رودخانه‌ای و مسیلها حضور نداشته باشند.
وی ادامه داد: مردم در روز طبعیت در مناطق حسن ابدال، زنجانرود، تهم، طارم و جاده بیجار اتراق نکنند و مراقبت‌های لازم را داشته باشند.
فرماندار زنجان بیان کرد: مردم به جای اتراق در این مسیل‌های رودخانه‌ای که به صورت سنتی در ۱۳ فروردین حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند در سه دانشگاه آزاد اسلامی(سایت امام)، دانشگاه زنجان و دانشگاه علوم پزشکی اتراق کنند.
وی با بیان اینکه درهای این دانشگاه‌ها از صبح باز است، عنوان کرد: علاوه بر پارک‌ها و فضای سبز موجود در سطح شهر از این سه دانشگاه و همچنین سه ورزشگاه انقلاب، کارگران و ۱۵ خرداد برای تفریح در روز طبیعت استفاده کنند.
انتهای پیام
captcha