دور زدن قانون از سوی مسئولان و مردم باید متوقف شود
کد خبر: 3801022
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

دور زدن قانون از سوی مسئولان و مردم باید متوقف شود

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ماهنشان گفت: یکی از برهان‌های اثبات خداوند، برهان نظم است، برهم زدن نظم طبیعت و خلقت جایز نیست، دور زدن قانون چه از سوی مسئولان و چه از سوی مردم باید متوقف شود.

دور زدن قانون از سوی مسئولان و مردم باید متوقف شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان اظهار کرد: حضور فرماندهان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان و تلاشی که مردم برای کاهش آلام سیل‌زدگان انجام دادند، باید در تاریخ ثبت شود.
وی با تاکید بر رعایت قانون توسط همه افراد جامعه افزود: یکی از برهان‌های اثبات خداوند، برهان نظم است، برهم زدن نظم طبیعت و خلقت جایز نیست، دور زدن قانون چه از سوی مسئولان و چه از سوی مردم باید متوقف شود.
امام جمعه ماهنشان افزود: باید توجه داشته باشیم که مسیل‌ها فقط توسط مردم جابه‌جا نشده‌اند، بلکه جابه‌جایی توسط دستگاه‌های اجرایی، بیشتر از مردم است.
وی همچنین به تحریم ایران از کمک‌های انسان دوستانه برای سیل زدگان اشاره و تاکید کرد: اصل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی محکوم و غیرقانونی است، در عین حال شمول تحریم‌ها به دایره کمک‌های انسان‌دوستانه به سیل‌زدگان نشان داد که غرب و نظریه‌های غربی اعم از لیبرالیزم و غیره، به هیچ وجه شأنیت ادعای دفاع از حقوق بشر را ندارند.
وی با بیان اینکه آمریکا با توطئه‌های مختلف نشان داده که غیر قابل اعتماد است، تصریح کرد: آن‌ها که با نگاه به چهره بزک کرده این جوامع شیفته آن‌ها می‌شوند، باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها گفت: الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها قابل تقدیر است، اما متأسفانه اطلاع‌رسانی لازم صورت نگرفته است.
وی عوارض دریافتی از مردم را غیرمعقول خواند و افزود: عوارض آزاد راه‌ها بسیار گران است، به‌ویژه اینکه به اندازه یک دهم مبلغ دریافتی هم خدمات ارائه نمی‌شود.
زاهدی پور افزود: یکی از گرانترین عوارض‌ها مربوط به آزادراه زنجان- تهران است که آسفالت بخشی از آزادراه در حد زمین شخم زدن است، انتظار می‌رود نظارت جدی در این زمینه صورت گیرد.
انتهای پیام
captcha