دوره رایگان اقتصاد اسلامی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3801404
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

دوره رایگان اقتصاد اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ دوره‌های رایگان مشاوره خانواده و اقتصاد اسلامی توسط اساتید مجرب در مسجد داودقلی زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره رایگان اقتصاد اسلامی در مسجد داودقلی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مساجد از پایگاه‌های مهم در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی به‌شمار می‌روند و در برخی از آن‌ها کلاس‌های مختلفی با این مضامین برگزار می‌شود.
مسجد داودقلی زنجان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری مشاوره خانواده و اقتصاد اسلامی کرده است تا خانواده‌ها با مبحث دینی در حوزه اقتصادی آشنا شوند که این کلاس‌ها تأثیرات مثبتی در بخش اشتغالزایی نیز دارد.
حجت‌الاسلام علی اصغر ولایتی امام جماعت این مسجد هدف از اجرای این آموزش‌ها را مشاوره اسلامی و سازگار با فرهنگ ایرانی در مسجد خواند و گفت: این دوره‌ها رایگان بوده و از طرفی مشاوره غربی نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه مشکلات و گرفتاری‌ها را دوچندان می‌کند؛ چرا که از زمان رسول‌الله مسجد مرجع حل مشکلات، گره‌گشایی و اندوه‌زدایی انسانهاست.
وی افزود: علاوه بر مشاوره خانواده که شامل مشاوره تربیتی، تحصیلی وهمسرداری است، مشاوره اقتصاد اسلامی و اشتغالزایی نیز توسط اقتصاددان مجرب و باتجربه که صاحب دو شرکت تجاری هستند، ارائه می‌شود به طوری که طی چند جلسه اولیه ایده‌های تازه‌ای جهت یافتن شغل مناسب ارائه می‌شود.
ولایتی یادآور شد: این جلسات مشاوره هم به صورت خصوصی که پس از نوبت دهی قبلی در دفتر مشاوره مسجد در نظر گرفته شده و هم به صورت عمومی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha