ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف تا ۲۰ فروردین‌ماه انجام می‌شود
کد خبر: 3801515
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف تا ۲۰ فروردین‌ماه انجام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد.

ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف تا 20 فروردین‌ماه انجام می‌شودبهزاد شکوری، مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همه ساله بعد از اتمام مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نفرات برتر قرآنی استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
وی ادامه داد: در همین راستا ۳۵ نفر از حافظان و نفرات برتر قرآنی استان زنجان نیز در این دیدار که ۲۶ فروردین‌ماه انجام می‌شود حضور خواهند داشت.
شکوری همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است، بیان کرد: ثبت نام تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد.
این مسئول یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق نشانی http://quraniran.ir/Competitions/register.aspx مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha