آموزش کسب و کارهای فرهنگی در جامعه مغفول مانده است
کد خبر: 3801557
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

آموزش کسب و کارهای فرهنگی در جامعه مغفول مانده است

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان رونق تولید گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار فرهنگی اقدام کنند.

لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار فرهنگی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، فاطمه کرباسی، 17 فروردین‌ماه در دیدار نوروزی سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: یکی از کارکردهای این کانون‌ها این است که ظرفیت بالایی در گستره فرهنگی و هنری با رویکرد دینی و مذهبی دارند.
وی با اشاره به اینکه به برکت کانون‌های مساجد، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دورافتاده‌ترین مناطق استان اجرا می‌شود، گفت: فعالیت این کانون‌ها گام مهمی در توسعه عدالت فرهنگی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد متولیان هنر شوند، گفت: باید از این ظرفیت بیشتر بهره برد و بچه‌های مسجد را به عرصه هنر وارد کرد.
وی به موضوع دریافت اعتبار از مرکز و ضرورت ارائه طرح برای جذب این اعتبارات اشاره کرد و گفت: آموزش طرح نویسی لازمه جذب اعتبارات بیشتر است.
کرباسی به اجرای دوره آموزشی کسب و کار فرهنگی در زنجان تاکید کرد و گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند در این زمینه اقداماتی را همسو با منویات مقام معظم رهبری و شعار سال انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی هم اعتبارات خوبی به استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند که به سمن‌ها تعلق می‌گیرد؛ از اینرو لازم است با ارائه راهکاری از این اعتبارات هم بهره‌مند شد.
انتهای پیام
captcha