کار جهادی؛ لازمه تحقق رونق تولید
کد خبر: 3801597
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

کار جهادی؛ لازمه تحقق رونق تولید

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مراکز نیکوکاری نقش مؤثری در جلب مشارکت‌های مردمی و فقرزدایی دارند و کار جهادی لازمه تحقق رونق تولید است.

کار جهادی؛ لازمه تحقق رونق تولیدبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز، یکشنبه ۱۸ فروردین ماه در بازدید از کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تحول در اخلاق، اعتقاد و خدمتگزاری از طریق شناخت صحیح از فقه و فلسفه کار لازمه رسیدن به احسن حال است، گفت: شأن و اصل کار ما در کمیته امداد به‌ عنوان زیرمجموعه‌ای از بیت ولایت مددکاری، امدادگری و رسیدگی اثربخش به نیازمندان است.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به «رونق تولید»، افزود: لازمه تحقق اهداف نام‌گذاری سال در حوزه کمیته امداد انجام کار جهادی، ارتقا بهره‌وری در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و ارتقا سرمایه اجتماعی نظام است.
وی با تأکید بر ضرورت شناسایی مزیت‌های نسبی مناطق مختلف و تدوین برنامه اجرایی و نقشه راه مناسب برای هر منطقه، ادامه داد: این امر یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز است.
این مسئول با تأکید بر ضرورت توسعه مشارکت‌های مردمی و استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت، ادامه داد: از راهبردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید مردمی کردن چرخه فقرزدایی با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری این استان است.
وی با اشاره به نقش محوری مراکز نیکوکاری در خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان و استفاده از ظرفیت مردم، گفت: با هدف چابک‌سازی فرآیندهای اجرایی این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بخشی از فعالیت‌های این نهاد در بخش‌های حمایتی و مشارکتی در سال جدید به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود.
صفری با تأکید بر ضرورت ارتقا عنصر اعتماد و اطمینان به کارکرد محرومیت‌زدایی کمیته امداد، ادامه داد: لازمه تحقق این امر نیز همدلی، انسجام و تعامل بین بخشی است.
انتهای پیام
captcha