فروشگاه‌های کوثر در جمهوری داغستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3802361
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

فروشگاه‌های کوثر در جمهوری داغستان راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی - مشاور اقتصادی رییس جمهوری داغستان روسیه گفت: به سهم خودمان از طرف روسیه جهت هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در روسیه اعلام آمادگی می‌کنیم.

فروشگاه‌های کوثر در جمهوری داغستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، کاسم اخمایوو در حاشیه بازدید از فروشگاه کوثر شماره پنج اصفهان اظهار کرد: برای بازدید از توليدات ايران به اين کشور سفر کرده‌ايم، چرا كه از پنج سال قبل بر روي توليدات ايران به منظور بازاريابي در روسيه فعاليت مي‌كنيم.
وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای معرفی و بازاریابي کالاهاي ايراني در روسيه انجام خواهيم داد و به سهم خودمان از طرف روسيه جهت هرگونه همکاري با شهرداري اصفهان در خصوص ايجاد فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي کوثر در روسيه اعلام آمادگي مي‌كنيم.
کاسم اخمایوو ادامه داد: نتایج مشاهدات انجام شده بیانگر آن است که تولیدات ایران بازار بسيار خوبي در روسيه دارد و در همين راستا مي‌خواهيم توليدات روسي را که در خلأ توليدات ايران است عرضه کنيم.
وی تصریح کرد: به هیچ‌وجه به تحریم‌های دشمنان ايران توجهي نداريم و آماده قرارداد در تمام زمينه‌ها با شهرداري اصفهان براي ايجاد فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در روسيه هستيم.
مشاور اقتصادی ریاست جمهوری داغستان روسیه با اشاره به کیفيت و نحوه فروشگاه‌داري در اصفهان گفت: سيستم فروشگاه داري در فروشگاه‌هاي کوثر را بسيار پسنديديم و آمادگي داريم مکان‌هاي مناسبي را در شهرهاي روسيه در اختيار بهره‌برداران کوثر قرار دهيم تا بتوانند توليدات ايران را با مديريت خودشان عرضه کنند و البته فروشگاه‌داري را به صورت مشترك با هم انجام دهيم.
وی تاکید کرد: برای مردم ایران آرزوی بهترين‌ها دارم و اميدوارم روابط تجاري ايران و روسيه هر چه بيشتر توسعه يابد.
داغستان یکی از ۲۳ جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربي درياي خزر و در قسمت شرقي ناحيه قفقاز واقع شده است مرکز و بزرگترين شهر آن «مَخاچ‌قلعه» نام دارد که در سواحل درياي خزر بنا شده و پايگاه مهم در امر صادرات و واردات است.

انتهای پیام 

captcha