زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است
کد خبر: 3802385
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است

گروه فرهنگی- یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان و شهدا از حق دفاع کردند و زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است.

زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان، هنرمندان و مسئولین استان، امروز سه شنبه 20 فروردین 98، به مناسبت افتتاح هفته هنر انقلاب اسلامی در ارتفاعات گاوازنگ، گلزار شهدای گمنام زنجان گرد هم آمدند.
آیین افتتاح هفته هنر انقلاب اسلامی و مراسم ادعای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام و قرائت دعای عهد به همت حوزه هنری و با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، با حضور مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مشاور امور ایثارگران استاندار، سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، هنرمندان، اساتید و فعالان فرهنگی استان در جوار شهدای گمنام گاوازنگ زنجان  برگزار شد.
امیر نعمتی، سرپرست حوزه هنری استان زنجان ضمن تأکید بر لزوم ترویج هنر حقیقی گفت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه دارد در راستای اشاعه هنر حقیقی و فرهنگ‌سازی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تلاش کند.
وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل روز با به‌کارگیری ابزارهای نوین هم باید مورد توجه هنرمندان باشد و بیانیه گام دوم انقلاب نیز از اسنادی است که وظیفه هنر و هنرمندان در بیان ارزش‌های انقلاب را دوچندان می‌کند.
حسین محمدی، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداخت و با بیان اینکه زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است، گفت: رزمندگان و شهدا از حق دفاع کردند و پیروز شدند.
انتهای پیام
captcha