سپاه با تمام قوا آماده محرومیت‌زدایی است
کد خبر: 3802536
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

سپاه با تمام قوا آماده محرومیت‌زدایی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نیروهای سپاه به کمک سیل‌زدگان شتافتند، گفت: سپاه با تمام قوا آماده محرومیت‌زدایی در سطح کشور است.

سپاه با تمام قوا آماده محرومیت‌زدایی استبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)، روز گذشته، 20 فروردین‌ماه در جلسه دیدار استاندار زنجان با پاسداران با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: سپاه استان زنجان با تمام قوا در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم حاضر بوده و در تعامل با ادارات دیگر کارهای بسیار فاخری را انجام داده است.
وی به خدمات سپاه در دورافتاده‌ترین مناطق با اعزام اردوهای جهادی اشاره و یادآور شد: از سال 92 تا کنون افزون بر 600 پروژه عمرانی در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان تکمیل و به متولیان تحویل داده شده است.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی هر ساله توسط سپاه در سطح استان انجام می‌شود، ابراز کرد: اردوهای راهیان نور با مساعدت ویژه استاندار در سال 97 نیز همانند سال‌های گذشته برگزار شد و در سال 97 بیش از 10 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
طهماسبی از آمادگی کامل گردان بسیج خبر داد و گفت: گردان‌های مختلف از گردان امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع) و گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، الزهرا(س) و دیگر گردان‌ها در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید جنگ نرم و سخت علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستند.
وی عنوان کرد: این گردان‌ها همچنین برای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان آماده هستند و در هر جایی در کشور نیاز به کمک باشد سپاه پاسداران با تمام قوا حضور می‌یابد.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور سپاه استان زنجان در مناطق سیل‌زده استان گلستان بیان کرد: نیروهای سپاه استان در قالب بسیج سازندگی برای خدمات‌رسانی در استان گلستان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه هر ساله هزاران برنامه در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: برگزاری برنامه‌های یادواره‌ شهدا و ساخت سالن ورزشی که در حال حاضر نیز در اختیار مردم قرار دارد جزئی از افتخارات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است.
طهماسبی با اشاره به اینکه سپاه حضور موثر خود را در زمان جنگ اثبات کرد و بعد از آن نیز با تمام قدرت در عرصه های مختلف حضور داشت، گفت: سپاه بعد از این نیز برای آبادانی کشور با تمام اقتدار فعالیت کرده و راه شهدا را ادامه خواهد داد.
انتهای پیام
captcha