پیوند سپاه با مردم و ولایت فقیه از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب
کد خبر: 3802911
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

پیوند سپاه با مردم و ولایت فقیه از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست آموزش و پرورش طارم گفت: پیوند مستحکم و از هم ناگسستنی سپاه و مردم با ولایت فقیه را از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب و تداوم حیات جمهوری اسلامی ایران در عصر امروز است.

پیوند سپاه با مردم و ولایت فقیه از عوامل اصلی ماندگاری انقلاببه گزارش ایکنا از زنجان، نقی صفری، سرپرست آموزش و پرورش طارم ظهر امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین‌ماه در آئین تجلیل از جانبازان سرافراز فرهنگی طارمی گفت: حضور آگاهانه و سلحشورانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب از شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداران عاشورایی و جانبازان انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست نیروهای تروریستی و با محکومیت این عمل خصمانه، ادامه داد: پیوند مستحکم و از هم ناگسستنی سپاه و مردم با ولایت فقیه را از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب و تداوم حیات جمهوری اسلامی ایران در عصر امروز است.
صفری با اشاره به نقش تاثیرگذار جانبازان در عزت و سربلندی کشور، بیان کرد: جانبازان با از دست دادن نعمت سلامتی و یا عضوی از بدن خود دین خود را در راه اسلام ادا کردند.
وی اضافه کرد: بیشتر از اینکه جانبازان نیاز به تجلیل داشته باشند جامعه محتاج این نوع تجلیل و داشتن روحیه جانبازی است.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم با اشاره به اینکه گذشت و مردانگی حضرت ابوالفضل (ع) قابل تجسم نیست، خاطرنشان کرد: وقتی انسان تصور می ‌کند کسی تشنه باشد و به دریای آب برسد و به یاد تشنگی مولای خود از آن ننوشد و استفاده نکند نهایت مردانگی و از خود گذشتگی است.
این مسئول تصریح کرد: جانبازی یعنی یادگاری داشتن از صحنه‌های ایثار و شهادت و این یادگاری دوران دفاع مقدس توفیقی الهی برای جانبازان عزیز است.
سرپرست آموزش و پرورش طارم تاکید کرد: خاطرات دوران جنگ و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا را باید در کلاس های درس به نسل نو منتقل کرد.
انتهای پیام
captcha