جوانان انقلابی، خط مقدم زمینه‌سازی ظهور هستند
کد خبر: 3804998
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

جوانان انقلابی، خط مقدم زمینه‌سازی ظهور هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سندی در راستای زمینه‌سازی براى نزدیک شدن به ظهور امام زمان (عج) به شمار می‌رود، گفت: جوانان انقلابی، خط مقدم زمینه‌سازی ظهور هستند

جوانان انقلابی، خط مقدم زمینه‌سازی ظهور هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: طبق روایت ماه رجب، ماه امیرالمؤمنین(ع)، ماه شعبان؛ ماه رسول خدا(ص) و ماه رمضان؛ ماه خداست، بنابراین وقتی این سه در کنار هم قرار می‌گیرد بدین معنا است که دروازه بندگی خدا از امام علی(ع) به رسول اکرم(ص) و از رسول اکرم(ص) به خدا منتهی می‌شود، بنابراین باید از مدخل ولایت حضرت امیر(ع) وارد شد.
امام جمعه قیدار با تاکید بر اهمیت شب نیمه شعبان افزود: این شب در فضیلت، شباهت بسیاری به لیالی قدر دارد و انتظار فرج نیز با زمینه‌سازی ظهور بسیار سفارش شده است.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سندی در راستای زمینه‌سازی براى نزدیک شدن به ظهور امام زمان (عج) به شمار می‌رود، افزود: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامى، جوانان مومن انقلابى را خطاب قرار داده، چرا که این قشر در خط مقدم زمینه‌سازی برای ظهور هستند.
موسوی با اشاره به اینکه روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام نام‌گذاری شده است، افزود: این مدال پرافتخاری است که حضرت امام(ره) به کارکنان وزارت اطلاعات هدیه کردند.
امام جمعه قیدار به حجم بالای فعالیت جاسوسان بیگانه و تروریست‌ها در داخل و بیرون مرزهای کشور اشاره و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه‌های اطلاعاتی با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، در سراسر کشور خواب را از چشمان جاسوسان و تروریست‌ها ربوده‌اند.
وی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دیگر مناسبت پیش‌رو اعلام کرد و افزود: این تاسیس به دلیل تلاش‌‌های قدرت‌هاى سلطه و گروهک‌ها و جریان‌هاى ضد انقلاب برای براندازى نظام نوپاى جمهورى اسلامى و تجزیه آن انجام شد.
موسوی با اشاره به اینکه کارنامه درخشان سپاه دشمن را عصبانی کرده و عاجز ساخته و سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد، تصریح کرد: این تلاش‌ها به قدری خوب بوده است که جهانیان اذعان دارند که اگر تلاش‌هاى ایران و سپاه نبود القاعده و طالبان افراطى سراسر افغانستان را مى‌گرفتند و در سال‌هاى اخیر داعش که در سر امارت بر سوریه و عراق و در نهایت، کشورهای اسلامی را  می‌پروراند به هدف شوم و پلید خود می‌رسید.
وی با بیان اینکه دهه آخر شعبان «دهه تکریم و تعظیم مساجد» نام‌گذاری شده است، افزود: در این ماه مؤمنان به مانند تلاش برای زدودن دل از رذائل، خانه‌های خدا را هم غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند.
موسوی ادامه داد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هم مساجد نقش محوری خواهند داشت و مقام معظم رهبری‌ برای تحقق بیانیه یار می‌خواهند و یار رهبری، همین جوانان تربیت یافته در مساجد هستند.
انتهای پیام
captcha