لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است
کد خبر: 3806411
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مسائل معنوی را لنگرگاه سپاه دانست و گفت: هر چیزی که مقدس باشد، نیروهای سپاه و بسیجیان برای حفظ این قداست از آبرو، شخصیت، جان و مال خود می‌گذرند.

لنگرگاه سپاه مسائل معنوی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی 5 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و روز معلم در سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه استان برای گرامیداشت این هفته ۳۰۰ عنوان برنامه درنظر گرفته که ۶۰ عنوان مربوط به بسیج فرهنگیان است و یکی از مهمترین برنامه‌ها به همایش حکمت مطهر اختصاص دارد.
وی به شهادت شهید مطهری و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری تئوری‌های نظام را پایه‌گذاری کرد و دشمنان شخصیت او را شناختند و با کوتاهی ما او را از ما گرفتند اما مباحث نطری و اعتقادث ایشان همچنان در روح جامعه جریان دارد.
وی تصریح کرد: لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است. در زمان جنگ نرم نیز همین تفکر اعتقادی و ولایی سپاه را سرپا نگه داشت. سپاه یعنی اعتقاد، دین، اسلام و قرآن عملی شده که در آن مردانگی، ایثار، شجاعت و شهادت درون آن تبلور یافته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اگر کسی بخواهد معنویت را از سپاه بگیرد چیزی باقی نمی‌‌ماند و دشمنان هم از این زاویه سپاه را نشانه گرفته است. هر چیزی که مقدس باشد، نیروهای سپاه و بسیجیان برای حفظ این قداست از آبرو، شخصیت، جان و مال خود می‌گذرند.
وی به برگزاری همایش حکمت مطهر اشاره کرد و افزود: این همایش برای تجلیل از زحمات پاسداران، بسیجیان و فرهنگیان در همه شهرستان‌ها تدارک دیده شده و در شهرستان زنجان با حضور حجت‌الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
وی تجلیل از خبرنگاران و سرکشی از مربیان عقیدتی و مربیان فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: بیش از ۶ هزار نشست‌ بصیرتی، اعتقادی، معرفتی و فرهنگی با حضور ۳۰۰ نفر از هادیان و مربیان با هدف پاسخ به سئوالات و شبهات فضای حقیقی و مجازی برگزار می‌شود.
بیگدلی محافل انس با قرآن را پایه‌های معرفتی سپاه خواند و افزود: در این هفته مسابقات ورزشی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می‌شود و تیم‌های پزشکی برای درمان بیماران به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
وی در مورد اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده بیان کرد: زنجان به عنوان استان معین مازندران در شهرستان‌های جویبار و بابلسر و خوزستان شهرستان شادگان درنظر گرفته شده و بازسازی ۹۲ ساختمان تخریب شده نیز بر عهده زنجان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج طلاب نیز با ۶۰ نفر در مناطق سیل‌زده حضور یافتند، تصریح کرد: در طول سال نیز در قالب برنامه‌های مختلف با حضور ۳۰۰۰ نفر در راستای تربیت و تعالی، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهیم.
وی هدف سپاه از نشست‌های بصیرتی را افزایش امیدواری مردم به انقلاب و نظام دانست و افزود: در این نشست‌ها دستاوردهای نظام در حوزه داخلی و خارجی برای مردم تبیین می‌شود. دشمنان در سال گذشته فتنه‌های متعددی را طراحی کردند اما مردم در ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ پاسخ محکمی به توطئه‌ها دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه نشان داد که در آمریکا عقل، منطق و قانون حاکم نیست. بی‌شک آن‌ها پاسخ خود را از این یاوه‌گویی دریافت خواهند کرد و قدرت و توانمندی ایران همیشه برای آن‌ها ثابت شده است.
انتهای پیام
captcha