300 بسته غذایی بین نیارمندان هیدج توزیع می‌شود
کد خبر: 3808192
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

300 بسته غذایی بین نیارمندان هیدج توزیع می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس مرکز نیکوکاری بانوان شهید علی عسگری هیدج گفت: ماه رمضان امسال بیش از 300 بسته غذایی توسط مرکز نیکوکاری شهید علی عسگری هیدج در بین نیازمندان این شهر توزیع می‌شود.

300 بسته غذایی در بین نیارمندان هیدج توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، فاطمه هادیلو رئیس مرکز نیکوکاری بانوان شهید علی عسگری هیدج شامگاه دیروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ ماه در حاشیه بسته‌بندی اقلام غذایی تدارک دیده شده برای نیازمندان، اظهار کرد: این بسته‌های غذایی شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت است که توسط تعدادی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به انجام کارهای خیر بسته‌بندی شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت اولیه این مرکز از 20 سال پیش ازکلاس‌های آموزش قرآن شروع شده است، ادامه داد: در چند سال اخیر نیز این فعالیت‌ها در مسجد امام صادق(ع) هیدج متمرکز شده است.
وی تاکید کرد: فعالیت‌های این مرکز به تهیه اقلام اساسی در اعیاد مختلف و ماه رمضان محدود نمی‌شود، بلکه در چند سال اخیر تعداد 22 جهیزیه کامل از طریق کمک‌های مردمی برای نوعروسان نیازمند تهیه شده است.
وی در ادامه افزود: پخت غذای گرم برای سالمندان و بیماران نیازمند از دیگربرنامه‌های این مرکزاست که روزهای سه شنبه هرهفته انجام می‌گیرد.
وی تصریح کرد: این برنامه اغلب با مشارکت بانوان داوطلب برای پخت غذا با عنوان سه شنبه‌های مهربانی و از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهر هیدج انجام می‌شود.
هادیلو در پایان به کمک‌های مردمی این شهر به سیل‌زدگان مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: بخشی ازکمک‌های مختلف مردمی این شهر از طریق این مرکز جمع‌آوری و با کمک افراد خیر و نیکوکار در مناطق سیل‌زده توزیع شده است.
انتهای پیام
captcha