معلمان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ اطلاعات معلمان به‌روز شود
کد خبر: 3808216
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

معلمان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ اطلاعات معلمان به‌روز شود

گروه اجتماعی- مدیر آموزش و پرورش ابهر معلمان را سرمایه‌های اصلی کشور خواند و گفت: اطلاعات معلمان باید متناسب با رزشد سریع علمی، به‌روز شود.

معلمان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ اطلاعات معلمان به‌روز شودبه گزارش ایکنا از زنجان، عباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش ابهر شامگاه دیروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در جلسه شورای معلمان و آیین تجلیل از معلمان دبستان دخترانه آزادگان ابهر، گفت: آینده کشور به دست دانش‌آموزانی ساخته خواهد شد که توسط معلمان تربیت می‎شوند.
وی به نقش مهم و تاثیرگذار آموزگاران دوره ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان اشاره و بر ضرورت ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.
عزیزخانی اظهار کرد: تحولات سریع علمی ایجاب می‌کند اطلاعات معلمان بروز باشد تا بتوانند مهارت‌های واقعی زندگی که از مهمترین نیازهای دانش‌آموزان است را به آنها بیاموزند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان این که سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش موثرترین راه کاهش آسیب‌های اجتماعی است، ادامه داد: برخورداری از دلنش‌آموزان سالم و پویا آینده کسور را تضمین‌ می‌کند.
وی با تقدیر از زحمات فرهنگیان بازنشسته ادامه داد: بازنشستگان فرهنگی گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و باید از تجربیات پیشکسوتان فرهنگی در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه‌های تربیتی استفاده شود.
انتهای پیام
captcha