دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته است
کد خبر: 3808342
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده مرزبانی کشور گفت: دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته است، علاوه بر این دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند و می‌خواهند به طرق مختلف به ویژه فضای مجازی و ماهواره فاصله بین ولی فقیه و مردم ایجاد کنند.

دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته استبه گزارش ایکنا از زنجان، قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور، شب پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه در مراسم یادواره ۴۰۰ شهید گلگون کفن ابهر، اظهار کرد: شهدا جوانانی هستند که از دل همین مساجدی که امروز میزبان ما هستند برخاسته‌اند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما شعاعی از  بعثت، غدیر و عاشوراست، ادامه داد: برای به دست آمدن این انقلاب خون‌های بسیار داده شده است که میوه و ثمره خون شهدا امروز امنیت و عزت کشور است.
وی با اشاره به اینکه جمعیت ۷۰ هزار نفری ابهر در دوران دفاع مقدس ۴۰۰ شهید گلگون‌کفن تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، افزود: این امر نشان از ولایتمداری و در صحنه بودن مردم ابهر است.
وی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از که از عمر انقلاب می‌گذرد امروز شاهد هستیم که انقلاب پخته‌تر شده است، افزود: نفرت مردم نیز در این ۴۰ سال از استکبار افزایش یافته است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور، تصریح کرد: تحلیل دشمنان این بود که مردم به لحاظ مشکلات کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاضر نخواهند شد.
رضایی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه پاسخ دندان‌شکن به تمام تحلیل‌های دشمنان بود، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضور مردم در این راهپیمایی تماشایی بود.
نگاه انقلاب اسلامی به مستضعفان
وی با تاکید براینکه امروز ایران ۸۲ میلیون مبارز و مدافع نه صرفا در چارچوب مرزهای جغرافیای سیاسی ایران بلکه در کل دنیای اسلام دارد و  نگاه مستضعفین جهان به انقلاب اسلامی است، گفت:  رسیدگی به مظلومان و مستضعفان شعار انقلاب است.
رضایی با اشاره به الهام‌بخش بودن انقلاب اسلامی ایران در جهان، ادامه داد: امروز شاهد تحقق این وعده امام خمینی (ره) هستیم که فرمودند جرقه ایجاد شده در کشورمان کل جهان را خواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه قبل از سال ۵۷ کشور ما هیچ اختیاری حتی در داخل مرزهای خود نداشت، یادآور شد: لقب ژاندارم منطقه لقب کذایی بود که حکام ما یدک می‌کشیدند زیرا در عمل کشور وعزت ملت فروخته شده بود.
فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است، گفت: اگر خارج از مرزهای کشور حضور داشته باشیم به عظمت ایران اسلامی پی خواهیم برد.
وی با اشاره به تحمیل جنگ علیه کشورمان توسط قدرت‌های بزرگ، ادامه داد: در طی هشت سال دفاع مقدس دنیا جنگی به ما تحمیل کرد که نتیجه‌ای جز انسجام هر چه بیشتر ملت ایران نداشت.
وی با اشاره به اینکه جنگ همواره ناپسند بوده است، گفت : دوران دفاع مقدس را از آن جهت مقدس دانستند که نیت الهی و وسیله قرار دادن شهادت برای رسیدن به خداست.
رضایی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم هدف از خلقت را بندگی برای خدا عنوان کرده است، گفت: هدف شهدا و رزمندگان بندگی برای خدا بود و آنها شهادت را وسیله‌ای برای رسیدن به خدا انتخاب کردند.
وی با اشاره به اینکه  یکی از این شگفتی‌های انقلاب آشکار کردن جایگاه شهادت بود، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر ما هدف شهدا را فراموش کنیم این  جز نمایش چیزی نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه شهدا به تبعیت از فرمان ولی فقیه عازم جبهه‌ها شدند، گفت: مدافعین حرم نیز با تاسی به خون شهدا هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیای ایران آن سوتر رفتند تا از انقلاب حفاظت کرده و  مکتب تشییع و علم علمدار کربلا دفاع کنند.
رضایی با بیان این مطلب که امنیت هدیه شهدا و مدافعان حرم برای کشور است، گفت: اگر مدافع حرم نبودند امروز این مساجد و محافل برپا نبود زیرا دشمن برنامه سنگین برای کشور چیده بود اما شهدا اجازه ندادند به حریم ولایت تعدی شود.
وی با بیان اینکه دشمنان برخورداری از بال سرخ و سبز را دلیل شکست ناپذیری ایران اسلامی می‌دانند، ادامه داد: بال سرخ ملت ایران عاشورا و شهادت است که سبب می شود از مرگ نهراسند و بال سبز نیز بال امید به انتظار است.
وی با بیان اینکه دشمنان بر این امر تاکید دارند که ملت ایران زرهی با نام ولی فقیه دارد سبب می‌شود تیر ما به ملت ایران نرسد، گفت: به همین علت دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند و می‌خواهند به طرق مختلف به ویژه فضای مجازی و ماهواره فاصله بین ولی فقیه و مردم ایجاد کنند که با بصیرت و هوشیاری ملت ایران این رویای آنها محقق نخواهد شد.
انتهای پیام
captcha