برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در طارم برگزار می‌شود
کد خبر: 3810030
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در طارم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: همزمان با هفته معلم برنامه‌های مختلف قرآنی، ورزشی و فرهنگی در طارم برگزار می‌شود و اعزام کاروان‌های سپاس یکی از مهمترین آن‌ها است.

برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در طارم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، نقی صفری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در همایش سپاس معلم شهرستان طارم که در سالن آیت‌الله هاشمی شهر آبپبر برگزار شد، گفت: فرهنگیان از مورد اعتمادترین اقشار جامعه هستند.
وی تاکید کرد: علی‌رغم وجود مسائل و مشکلات معیشتی و رفاهی، معلمان هیچ چیزی را با کلاس درس معاوضه نمی‌کنند و با جان و دل برای پرورش نسل‌های آینده کشور زحمت می‌کشند.
صفری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در طول هفته معلم را اعزام کاروان سپاس، دیدار فرهنگیان با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا و معلمین متوفی، برگزاری همایش سپاس معلم، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در طول هفته معلم ذکر کرد.
وی با تاکید بر اینکه معلمان نقش بسیار تاثیرگذاری بر روی شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان دارند، بیان کرد: معلمان به عنوان سربازان جبهه فرهنگی حق بزرگی برگردن جامعه دارند.
وی با بیان این که تقویت آموزش و پرورش اثر مطلوب وسازنده ای در جامعه به همراه دارد بر لزوم همکاری و همیاری همه آحاد جامعه با این نهاد مردمی جهت توانمند سازی واقعی آن تاکید کرد.
انتهای پیام
captcha