جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3810820
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جشنواره «برترین یادواره شهدای استان زنجان» در بخش‌هایی از جمله هنری و موسیقی برگزار می‌شود.

جشنواره برترین یادواره شهدای زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، فراخوان شرکت در جشنواره برترین یادواره شهدای زنجان اعلام شد و علاقه‌مندان تا 31 خردادماه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره فرصت دارند.
این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای و نمایشی)، هنرهای تجسمی و سنتی (فضاسازی، دکور، عکس، نقاشی، طراحی جلد، پوستر و خوشنویسی)، موسیقی و سرود(موسیقی باکلام، تواشیح، مدیحه‌سرایی و سرود) و فیلم (مستند، داستانی، نماهنگ، تیزر، فوتوکلیپ، موشن‌گرافیک و فیلم‌نامه) در نظر گرفته شده است.
فضای مجازی (اپلیکشن، وبلاگ و صفحات اجتماعی) از دیگر بخش‌های آن است و بخش ویژه نیز با موضوعات محرومیت‌زدایی و محور فعالیت شهدا پیش‌بینی شده است.
شناسایی و معرفی چهره‌های موفق اجرایی یادواره‌ها، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و آثار یادواره، ارج نهادن و تجلیل از خادمین برگزارکننده یادواره شهدا در شهرها و روستاها، استفاده از استعدادها، ظرفیت‌ها و معرفی ایده‌های خلاق و برتر ایثار و شهادت اهداف این جشنواره به‌شمار می‌رود.
علاقه‌مندان آثار و مستندات خود را در قالب لوح فشرده به نشانی: زنجان، وحیدیه، خیابان سوم شعبان، 12 متری دوم غربی، پلاک 71، کد پستی 4515864543 ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09192413185 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
captcha