از نشست‌های تخصصی تا نمایشگاه قرآن در ایجرود
کد خبر: 3810843
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

از نشست‌های تخصصی تا نمایشگاه قرآن در ایجرود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شهرستان ایجرود در ماه مبارک رمضان علاوه بر میزبانی محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی قرآن و عترت و نمایشگاه علوم قرآنی را برگزار می‌کند.

از نشست‌های تخصصی تا نمایشگاه قرآن در ایجرودبه گزارش ایکنا از زنجان، نخستین نشست تخصصی قرآن و عترت از سری برنامه‌های پنجمین جشنواره رمضان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه منادیان نور ایجرود روز گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با سخنرانی رضا نظری، از مدرسین و فعالان حوزه قرآنی در سالن مولوی‌شهر زرین‌آباد برگزار شد.
در این نشست مباحثی همچون روش‌های رفتاری و معنوی و همچنین سبک زندگی اسلامی و اخلاق و معنویت در کلام وحی که از توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری است برای جوانان مطرح شد.
احسان پیشکاری، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود ‌نیز در این مراسم ماه رمضان را ماه سوزاندن گناهان دانست و گفت: این ماه فرصتی مغتنم برای خودشناسی و رسیدن به رشد و تعالی و ارتقای فرهنگ دینی جامعه است.
وی افزود خوشبختانه ظرفیت‌ها خوبی در زمینه‌های امور قرآنی در این منطقه وجود دارد و بی‌شک ترویج این گفتمان‌های دینی و قرآنی گامی بلند در جهت پیاده کردن منشور گام دوم انقلاب خواهد بود.
پیشکاری گفت: امیدوارم با انجام اعمال معنوی و عبادی به نحو مطلوبی از فیوضات این ماه برخوردار شویم و خداوند سبحان توفیق بهره‌مندی هر چه بیشتر از برکات این ماه نورانی را به همه ما عنایت فرماید، چرا که ماه رمضان ماه بهترین الطاف الهی است.
یادآور می‌شود، همچنین نمایشگاه علوم قرآنی ایجرود از سری برنامه‌های پنجمین جشن رمضان در ششمین روز از ماه مبارک رمضان شروع به کار کرد و این نمایشگاه از تاریخ ٢٢ اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در سالن مولوی این شهرستان دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ٩ صبح تا ١٨ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام
captcha