برگزاری نمایشگاه «ضیافت الهی» در ۳۲ امامزاده زنجان
کد خبر: 3810874
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

برگزاری نمایشگاه «ضیافت الهی» در ۳۲ امامزاده زنجان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نمایشگاه «ضیافت الهی» در ۳۲ امامزاده زنجان خبر داد و گفت: خیمه‌های معرفت در راستای بصیرت‌افزایی مردم در این ایام برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام موسی موسوی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضیافت الهی ویژه‌برنامه رمضان از طرف سازمان اوقاف در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: در این طرح برنامه‎هایی از جمله، ترتیل‌خوانی، تفسیر قرآن، پاسخ به مسائل دینی و ... در بقاع متبرکه در حال برگزاری است که از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و عموم مردم نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه‌های معرفت خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها، غرفه‎ی کودک، عرضه‎ی محصولات فرهنگی و همچنین پخش فیلم و کلیپ با مضامین معرفتی در طول ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است.
وی در خصوص ویژه‌برنامه‌های شب قدر، یادآور شد: در لیالی پرفضیلت قدر، برنامه‌هایی از جمله قرآن خوانی، نیایش، ختم دعای جوشن کبیر و... به همراه سحری و افطار در تمامی بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.
موسوی رضمان را ماه رحمت و مغفرت الهی خواند و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در جهت استفاده‌ حداکثری از این ماه مبارک و همچنین جهت ترویج فرهنگ معنویت و سوق دادن جوانان به سمت مباحث قرآنی و دینی ویژه‌برنامه‌هایی را در این خصوص ترتیب داده است.
وی خاطرنشان کرد: توزیع تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران در بین مساجد و برگزاری نمایشگاه ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده، جزءخوانی قرآن کریم در ۳۲ امامزاده و وقف 300 مصحف شریف جهت ترویج فرهنگ قرآنی در این ایام در بقاع متبرکه انجام می‌شود.
انتهای پیام
captcha