چشم امید ۲۳ زندانی خرمدره‌ای به جشن گلریزان
کد خبر: 3811562
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

چشم امید ۲۳ زندانی خرمدره‌ای به جشن گلریزان

گروه اجتماعی ــ رئیس دادگستری خرم‌دره با اشاره به اینکه ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار مساعدت مردم خیر خرم‌دره هستند، تصریح کرد: بدهی ۱۹ نفر از  از این افراد زیر ۵۰ میلیون تومان است.

چشم‌ امید 23 زندانی خرمدره‌ای به جشن گلریزانبه گزارش ایکنا از زنجان، رجب آذربایجانی، رئیس دادگستری خرم‌دره 24 اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن گلریزان این شهرستان، اظهار کرد: جشن گلریزان یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که همه ساله در اکثر شهرستان‌های استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان برگزار می‌شود.
وی احسان و نیکوکاری را از صفات پسندیده انسانی یاد کرده و تصریح کرد:  احسان و نیکوکاری یکی از پایه‌های اساسی جامعه است.
آذربایجانی با تأکید بر اینکه یکی از پایه‌های اساسی جامعه عدالت است، تصریح کرد: گسترش عدالت سبب می‌شود که همه احساس امنیت داشته باشند.
وی با اشاره به تاکیدات قرآن کریم به اهمیت و ضرورت احسان و نیکوکاری در حق همنوع و اجر بالای آن، تصریح کرد: اهمیت احسان و نیکوکاری به حدی است که یکی از موارد مصرف زکات برای بدهکاران تعیین شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری گام برداریم، ادامه داد: نیکوکاری سنتی است که از گذشتگان ما به ارث رسیده و ما نیز باید تلاش کنیم آن را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.
رئیس دادگستری شهرستان خرم‌دره از جمع‌آوری ۱۱۴ میلیون تومان در جشن گلریزان سال گذشته در شهرستان خبر داده و افزود: با کمک های صورت گرفته از طرف ستاد دیه استان و کشور و کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن گلریزان سال گذشته ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نفر مرد بودند، تصریح کرد: دو خانم نیز در بین آزادشدگان قرار داشتند.
وی با اشاره به اینکه ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار مساعدت مردم خیر خرم‌دره هستند، تصریح کرد: بدهی ۱۹ نفر از  از این افراد زیر ۵۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام
captcha