برگزاری اعتکاف رمضانیه در ۹ نقطه زنجان
کد خبر: 3814452
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

برگزاری اعتکاف رمضانیه در ۹ نقطه زنجان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اعتکاف رمضانیه در ۹ مسجد در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری اعتکاف رمضانیه در 9 نقطه زنجانحجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: اعتکاف رمضانیه از جمله عبادات پرفضیلت در ماه مبارک رمضان است که کمی در جامعه مغفول مانده و باید بیشتر برای آن تبلیغات انجام شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف از 10 تا 12 رمضان در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، بیان کرد: 19 تا 21 رمضان نیز معتکفان در مسجد اسحاق‌میرزای زنجان به عبودیت می‌پردازند.
وی زمان مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع ابهر را 27 تا 29 رمضان اعلام کرد و افزود: خرمدره‌ای‌ها نیز 27 تا 29 رمضان در مسجد رسول‌الله(ص) می‌توانند در این مراسم پرفیض شرکت کنند.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: مراسم اعتکاف در خدابنده در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حسام‌آباد از 25 تا 27 رمضان و در مسجد موسی بن جعفر قیدار از 19 تا 21 رمضان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مسجد ولیعصر(عج) ماهنشان از 22 تا 24 رمضان، مسجد جامع آببر از 25 تا 27 رمضان و مسجد رزین‌آباد ایجرود از 25 تا 27 رمضان میزبان معتکفان در دهه سوم رمضان هستند.
انتهای پیام
captcha