دشمن زبان اقتدار را می‌فهمد/ قدردان انقلاب باشیم
کد خبر: 3814755
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

دشمن زبان اقتدار را می‌فهمد/ قدردان انقلاب باشیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشور و نظام ما در سایه وحدت مردم شکل گرفته و استمرار آن هم در سایه وحدت خواهد بود، بیان کرد: همه ما باید قدردان انقلاب باشیم. قدردان انقلاب بودن یعنی حماسه‌سازان امثال سوم خرداد هیچگاه نباید فراموش شوند.

رهبری واحد و وحدت ملت، پیام آزادسازی خرمشهربه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، امروز، 5 خردادماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته تاریخ پرافتخاری را تجربه کرده که سوم خرداد با یاری خداوند و دلاوری رزمندگان برگ زرینی از این تاریخ پرافتخار است.
وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس ۲۶ هزار نیروی بعثی کشته شد، ابراز کرد: بیش از ۶۰ فروند هواپیمای دشمن ساقط شد و بیش از ۶۰۰ ادوات جنگی و زرهی دشمن نابود و یا به غنیمت درآمد.
استاندار زنجان به نکات ارزشمند عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: مردم پس از ۳۵ روز مقاومت، خرمشهر را که به تسخیر دشمن درآمده بود آزاد کردند و این در حالی است که تمام کارشناسان نظامی امکان اینکه خللی در امکانات دشمن وارد و پیروزی حاصل شود را غیرممکن می‌دانستند.
وی فرماندگی واحد را رمز پیروزی از این عملیات دانست و گفت: اولین نکته مهم که نسل‌های جدید باید به آن توجه کنند، این است که نوجوانان و جوانان ما در آن روزها گوش به فرمان امام(ره) بودند و امروز گوش به فرمان نایب برحق او هستند.
وی وحدت و اتحاد وسیع بین همه نیروها، ملت، ارتش، سپاه و نیروهای مردمی را نکته دوم مهم آزادسازی خرمشهر برشمرد و گفت: امروز هم این اتحاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی بین مردم و خدمتگزاران نظام در اوج خود است. زمانی که ترامپ با دیوانگی سپاه را تروریست خواند، مردم علاقه خود را به سپاه نشان دادند که حاکی از وحدت و اتحاد است و توطئه‌های دشمنان همواره اسباب اتحاد شده است.
این مسئول تصریح کرد: دشمن زبان اقتدار را می‌فهمد. پس از سوم خرداد از آرایش نظامی از حالت دفاعی به حمله تغییر یافت و بعد از آن بود که سازمان‌های جهانی مثل سازمان ملل خواستار صلح شدند. امروز بدانیم دشمنی دشمن مسئله تازه‌ای نیست از شروع انقلاب تمام اقدامات که علیه جمهوری انجام می‌شود، فرماندهی آن به عهده آمریکا و نوکران منطقه‌ای است.
حقیقی تأکید کرد: ما باید ترفند دشمن را بدانیم و در مقابل آن طراحی داشته باشیم که به لطف خدا آمادگی داریم. مردم در شرایط بد اقتصادی هم اجازه سو استفاده به دشمن نخواهند داد.
وی با اشاره به اینکه کشور و نظام ما در سایه وحدت مردم شکل گرفته و استمرار آن هم در سایه وحدت خواهد بود، بیان کرد: همه ما باید قدردان انقلاب باشیم. قدردان انقلاب بودن یعنی حماسه‌سازان امثال سوم خرداد هیچگاه نباید فراموش شوند.
در ادامه این مراسم، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس به برکت یاری خداوند، رهبری هوشمندانه، با روحیه جهادی و وحدت مثال‌زدنی در اردیبهشت ۶۱ اجرا شد و ثابت کرد که ما سال‌ها می‌توانیم روی پای خود بایستیم.
سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در این عملیات پوزه دشمن را به خاک مالیدند و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند، ادامه داد: در این عملیات ۶ گردان خط شکن داشتیم و بیش از ۱۵۰ شهید تقدیم انقلاب شدند.
وی با بیان اینکه رزمندگان طومار استکبار را پیچیدند، عنوان کرد: بسیح و سپاه همواره در خدمت نظام بوده و رزمندگان اسلام گوش به فرمان ولایت هستند و کاملا آماده‌ایم هر تهدیدی را در نطفه خفه کنیم.
وی تصریح کرد: هر دست و پای متجاوزی به کشور نزدیک شود، دستش را قطع و پایش را قلم می‌کنیم. رزمندگان در اوج قدرت هستند و برای مقابله با تهدیدات با تمام قدرت پای میدان می‌آیند.
انتهای پیام
captcha