فتح خرمشهر نقطه آغاز تزلزل دشمن بود
کد خبر: 3814771
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فتح خرمشهر نقطه آغاز تزلزل دشمن بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر روح اعتماد به خدا جاری است، گفت: فتح خرمشهر نقطه آغاز تزلزل دشمن و اوج اتحاد ملت ایران بود‌.

فتح خرمشهر نقطه آغاز تزلزل دشمن بودبه گزارش ایکنا از زنجان، لعیا جعفری، مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره، شامگاه دیروز، شنبه، ۴ خرداد ماه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد یک روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و تاریخ کشور است که عامل اصلی آن حادثه بزرگ و درس‌آموز روح اعتماد به خدا و نیروی خود بود که وجود این عوامل همیشه می‌تواند همانند فتح خرمشهر شگفتی بیافریند.
وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: این سخن امام(ره) دقیق‌ترین و حکیمانه‌ترین سخنی است که درباره این موضوع گفته شده است زیرا در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر، قدرت خداوند متعال با عزم پولادین و قدرت ابتکار رزمندگان اسلام تجلی یافت.
این مسئول با تجلیل از ایمان، ایثار، فداکاری و دلاوری رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس به‌ویژه سردار شجاع حاج احمد متوسلیان، افزود: در طول یک ماه عملیات بیت‌المقدس، نشانه‌های اعجاب انگیز فداکاری موج می‌زد و فتح خرمشهر قله این افتخارات است.
جعفری با تأکید بر اینکه عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، عرصه ناتوانی قدرت‌های مادی در برابر ایمان، معنویت و فداکاری بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز همان کسانی در مقابل ملت ایران قرار گرفته‌اند که در آن زمان پشتیبان و حامی دشمن ملت ایران بودند و همانند آن زمان توان رویارویی با مجموعه انسانی متکی بر ایمان، عزم،‌ همت و فداکاری را ندارند.
وی با اشاره به وظیفه خطیر تک تک ایرانیان در برهه فعلی، ادامه داد: همان گونه که گذشتگان ما از امتحان دفاع از راه و آرمان های مقدس انقلاب و اسلام سرافراز بیرون آمدند و اراده و توان انقلابی و اسلامی ایرانیان را به همه دنیا ثابت کردند ما نیز در این جنگ نرم و موقعیت بسیار حساس باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و سربلند بیرون آییم و دین خود را به خون پاک شهیدان ادا کنیم.
وی با اشاره به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این نهاد انسان‌ساز مستقیم با نسل امروزه در ارتباط است و یکی از وظایف اصلی آن انتقال فرهنگ انقلاب و اسلام به این نسل است تا آنها ادامه‌دهنده راه باشند.
انتهای پیام
captcha