۳۱ زنجانی موفق به دریافت گواهی حفظ و مفاهیم قرآن شدند
کد خبر: 3815198
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

۳۱ زنجانی موفق به دریافت گواهی حفظ و مفاهیم قرآن شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۳۱ نفر از استان زنجان موفق به دریافت گواهی حفظ و مفاهیم قرآن شدند که در این عرصه بانوان از مردان پیشی گرفتند.

31 نفر از زنجان موفق به دریافت گواهی حفظ و مفاهیم قرآن شدنداحمد نوروزی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 18 نفر از استان زنجان در رشته تفسیر قرآن حد نصاب نمره را کسب و موفق به اخذ گواهی شدند که 4 نفر از آن‌ها مرد و 14 نفر زن هستند.
وی بیان کرد: در رشته معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم نیز 6 نفر موفق به دریافت گواهی شدند که همه این افراد از بانوان، 2 نفر از آن‌ها از شهرستان خرمدره و 4 نفر از زنجان بودند.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه 7 نفر نیز در رشته معارف نهج‌البلاغه حد نصاب نمره را به‌دست آورند و گواهی کسب کردند، ابراز کرد: در این رشته نیز 5 نفر زن و 2 نفر مرد حائز برترین نمرات شدند.
این مسئول یادآور شد: در مجموع 31 نفر از استان زنجان با شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم گواهی دریافت کردند که موفقیت بانوان پررنگ‌تر است.
نوروزی ادامه داد: 15 نفر از این افراد از شهرستان زنجان، 3 نفر شهرستان ماهنشان، 3 نفر شهرستان طارم، 2 نفر شهرستان ابهر، 2 نفر شهرستان خدابنده و 6 نفر از شهرستان خرمدره هستند.
انتهای پیام
captcha